חדשותרמת גן

רמת גן: מתנדבי ידידים חילצו בשלום פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב, בארגון ידידים שבים וקוראים להורים – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב נגבה ברמת גן

יניר מצנבר – אחראי ציוד סניף ר"ג גבעתיים, יחד עם יעקב טראב, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יניר מספר: ״הייתי במקום העבודה כשלפתע צליל ההודעה על אירוע חירום זמזם בנייד שלי. לא התמהמתי ויצאתי למקום הארוע. התחלתי בזריזות בפעולות לפתיחת דלת הרכב, יעקב הצטרף, ויחד הצלחנו לחלץ ולהשיב את הפעוט לזרועות אמו. האמא התרגשה מהסיוע המהיר והודתה לנו מאוד. הרגשה נהדרת לסייע באירוע של הצלת חיים״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות