חדשותרמת גן

רמת גן: מוקדם בבוקר, ילד ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים שהוזעקו למקום חילצו אותו במהירות • "ישנתי בקושי שעתיים בלילה, אבל כשצריך לחלץ תינוק שוכחים מהעייפות"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק בן מספר חודשים שננעל בשגגה ברכב לעיני אימו, ברחוב תובל ברמת גן

מוישי צרפתי, אחראי מתנדבי סניף מודיעין עילית ומוקדן ידידים, ענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לכתובת. משה צורף – סג"מ מוקד מרכז, ומאיר פרידמן, מתנדב סניף רמת גן, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם פתחו המתנדבים את דלת הרכב בזריזות וחילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

משה מספר: "ישנתי בקושי שעתיים והתעוררתי לקול קריאת החירום שהגיעה לטלפון הנייד. כשמדובר על חילוץ תינוק מרכב נעול העייפות נשכחת. התלבשתי ויצאתי במהירות למקום. ליד הרכב הנעול פגשתי את מאיר ועוד שני עוברי אורח שעובדים בסמוך למקום. השניים ניסו לאלתר פתיחה עד הגעתנו אך ללא הצלחה. באמצעות ערכת הפתיחה פתחנו במקצועיות את דלת הרכב וחילצנו את התינוק הקטן. האמא התרגשה מאוד והודתה לנו בלי סוף."

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד - ידידים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות