ניוזים חמיםחדשותרמת גן

במסגרת חקירה בתחנת רמת גן- בני ברק, השוטרים עצרו בעל דירה שהלין שני שוהים בלתי חוקיים שגנבו רכבים והתגוררו בדירת מסתור במתחם הבורסה ברמת גן; בסיומה של חקירה הוגש כתב אישום בעניינם

חוקרי תחנת בני ברק פתחו בחקירה סמויה החודש שבמסגרתה הצליחו להתחקות אחר שוהים בלתי חוקיים שעל פי החשד גנבו רכבים והתגוררו בדירת מסתור במתחם הבורסה ברמת גן, ברחוב תובל.

במסגרת הפעילות, בתאריך 16/1/24, פשטו כוחות גדולים של משטרת בני ברק ומרחב דן על הדירה, לצורך מימוש צווי מעצר מבימ"ש. כוחות המשטרה נאלצו לפרוץ את הדלת וזאת לאחר שהחשודים לא פתחו את הדלת.

בתוך כך נערך חיפוש בדירה שבמסגרתו איתרו ותפסו השוטרים: מפתח צינורות המשמש לשבירת מנגנוני התנעה בכלי רכב, מוליך חשמלי לקידוד מפתחות רכבים, 4 מחשבי רכב לעקיפת מערכת ההתנעה בכלי רכב, מברגי צלב המשמשים לפתיחת דלתות ומגזרי פח. בנוסף אותר ברשות החשודים מפתחות לרכבים מסוגים שונים ו-6 מדבקות של הספרה 8 המשמשות לזיוף לוחיות רישוי. השוטרים עצרו את שני החשודים השב"חים (34 מקבלאן, 33 מיתמא)

בנוסף, עוד באותו הלילה, השוטרים עצרו את בעל הדירה השוכר (41 מירושלים).

במסגרת החקירה, הצליחו החוקרים לקשור את שני החשודים לשני גניבות רכבים נוספות שאירעו במהלך הלילה, בתאריכים 28/11/23 מרחוב ניצנים ברמת גן ו- 29/11/23 מרחוב החשמונאים ברמת גן.

עם סיומה של חקירה, יח' התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד שני השב"חים בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, החזקת כלי פריצה, גניבת רכב וחבלה במזיד ברכב ונגד השוכר בגין הלנת/ העסקת 2 שב"חים והחזקת כלי פריצה וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות