ניוזים חמיםחדשותרמת גן

בני הזוג אמורים היו להתחתן. כדי לעודדם, ארגנו אתמול לחברתם, הליצנים הרפואיים "חתונה" מאולתרת בבית החולים!

היום (שישי) אמורים היינו להתחתן. ברור שדחינו את הארוע. למי יש חשק וראש. אבל החברים והחברות שלי, הליצנים הרפואיים של עמותת רופאי החלום, החליטו להרים לי את מצב הרוח ולהפתיע", מספרת הליצנית הרפואית מיה, שמכונה נמש

בן הזוג טל, היה שותף סוד. הוא הוזמן בדיסקרטיות להגיע לבית החולים לילדים ע"ש ספרא בשיבא תל השומר, בו עובדת מיה. הליצנים הרפואיים ארגנו למיה הינומה מאולתרת ואפילו חופה, והפתיעו וריגשו עד שמיה נותרה ללא מילים.

"את טקס הנישואין האלטרנטיבי ערכנו במחלקת שיקום ילדים בבית החולים. זה היה כל כך סוריאליסטי ומיוחד. טל ואני יוצאים ביחד כבר 4 שנים. הוא מתל אביב במקור ואני מקרית ביאליק, ואנחנו גרים ברמת גן. החתונה אמורה היתה להיערך בזכרון יעקב ותכננו אותה לפרטי פרטים. ככל שהמועד התקרב – התרגשנו יותר ויותר. כעת זה נראה רחוק בימים מוטרפים כאלה".

הליצנים הרפואיים של עמותת רופאי החלום, אנשי מקצוע מיומנים בתחומי המשחק והבמה, נמצאים מאז 7 באוקטובר בבתי החולים, במקלטים ציבוריים ואצל המפונים מעוטף עזה, מחזקים ונותנים תמיכה רגשית חשובה בתקופה קשה כזו.

עמותת רופאי החלום.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות