ניוזים חמיםחדשותבריאות

כללית מחוז דן פ"ת גייסה צוות רפואי ומנהלי רחב לטיפול במאות מפוני הדרום השוהים ברמת גן

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת בכללית: "אנחנו עוטפים את מפוני הדרום בחום ואהבה ושירות מכל הלב של צוות רופאים, אחיות ומנהל, שבאים לכאן בכל יום כל עוד יזדקקו לכך"

שירותי בריאות כללית נערכו בכל הארץ לקליטת מפוני הדרום, כאשר כללית מחוז דן פ"ת גייסה בזמן קצר מאוד צוות רפואי ומנהלי רחב שכולל עשרות אנשי צוות, רופאים, אחיות ומנהל, לטיפול במאות מפוני הדרום השוהים ברמת גן. הטיפול כולל שירותי רפואה, בריאות הנפש, קבלת תרופות על ידי שליחים ייעודיים וכל הטיפולים הרבים שניתנים בדרך כלל במרפאות בקהילה.

ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת בכללית: "אנחנו במחוז דן פת כללית נערכנו מהר מאוד. גייסנו 55 עובדים מסורים שעברו הכשרה, כדי להעניק פה רפואה עוטפת ראשונית במנעד רחב של טיפולים. היה חשוב לנו להעניק שירותי רפואה כוללנים כך שהצוות שנמצא במקום משמש כגשר אל מול כלל התשתיות והשירותים שניתנים בעיר פה סביב. אנחנו ערוכים להביא בהתאם לצרכים שירותים נוספים למפוני עוטף עזה והדרום. אנחנו עוטפים אותם בחום ואהבה ושירות מכל הלב של רופאים אחיות ומנהל ומקצועות הבריאות שבאים לכאן בכל יום כל עוד יזדקקו לכך."

סמדר קיטאי, אחות בהנהלת הסיעוד של מחוז דן פ"ת בכללית: "אנחנו נותנים שירות רפואי, סיעודי וסוציאלי לכלל הפונים, מנסים לעזור בכל מה שאפשר ברמה הרפואית, חידוש מרשמים ופתרון בעיות אקוטיות בהרבה תמיכה רגשית, חולי דיאליזה, טיפת חלב, נשים בהריון שזקוקות לסקירת מערכות, חיסונים לתינוקות רכים ועוד, כל שלל הפעילות הרפואית שנערכת בדרך כלל במרפאות."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות