חדשותרמת גן

לוחמי מג"ב עצרו שוהה בלתי חוקי שגנב רכב מרמת גן בתחילת חודש ינואר; בתום חקירה בתחנת רמת גן- בני ברק הוגש כתב אישום נגד החשוד

במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 6/1/24 בלילה על שני חשודים ברחוב תל חי ברמת גן

שוטרי יחידת שיטור עירוני רמת גן הגיעו למקום במהירות ובמהלך סריקות איתרו חשוד שנהג ברכב, ברחוב בן אליעזר ברמת גן. השוטרים כרזו לחשוד לעצור והוא לא נשמע להוראותיהם. בתוך כך, החשוד נטש את הרכב שגנב קודם לכן, מרחוב פנקס ברמת גן, והחל בהימלטות רגלית. השוטרים המשיכו בסריקות שבמהלכן איתרו את הארנק שנפל לחשוד עם תעודת זהות, רישיון נהיגה וכרטיס אשראי, ברחוב הכבאים ברמת גן.

במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת רמת גן- בני ברק הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות החשוד ובתאריך 15/2/24 לוחמי מג"ב איתרו את החשוד בעיירה יטא (שטחים) ועצרו אותו.

החשוד, תושב שטחים, בן 22 מהעיירה יטא הועבר לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, חבלה במזיד ברכב בצוותא, גניבת רכב בצוותא, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות