בולדרינג: אלכס חזנוב הוכתר כאלוף ישראל בטיפוס בתחרות שנערכה בחיפה

אלוף ישראל אלכס חזנוב, מסכם את התחרות: "זו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי בחיי עונה ללא תחרויות, הרבה זמן שלא התחריתי. המטרה שלי היא להיות אלוף העולם בבולדרינג".

אליפות ישראל בבולדרינג (טיפוס) נערכה בימים חמישי ושישי במתחם הבולדר בחיפה. התחרות, נערכה באירוח של אגודת מכבי חיפה כרמל תוך שיתוף עם התאחדות הטיפוס בישראל. אלכס חזנוב מאגודת מכבי חיפה זכה בתואר אלוף ישראל לאחר שהשלים שלושה מתוך ארבעה מסלולים בגמר התחרות (חזנוב קטף תואר אליפות ישראל חמישי בתוך שש שנים). שני ספורטאים ירוקים נוספים העפילו לשלב הגמר. כרמל רז רומאו סיים במקום החמישי בקטגוריית הגברים ומאיה דרימר סיימה רביעית בקטגוריית הנשים.

אלוף ישראל אלכס חזנוב סיכם את התחרות: "זו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי בחיי עונה ללא תחרויות, הרבה זמן שלא התחריתי. אני חושב שבסוף מה שהכריע זה הניסיון שלי כי הייתי בפיגור גם במוקדמות, גם בחצי הגמר וגם בגמר. אני שמח להיות אלוף ישראל והלוואי שאני אעשה קריטריון אולימפי. המטרה שלי היא להיות אלוף העולם בבולדרינג".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות