ביוזמת עיריית חיפה: מאות ילדי משרתי מילואים מחיפה ייהנו מיום כיף

מתחילתה של מלחמת "חרבות ברזל" מגויסים לשירות מילואים יותר מ- 6,000 תושבי ותושבות העיר

מינהל החינוך יזם תכנית מערכתית, המעניקה תמיכה בתלמידים ובתלמידות הזקוקים לסיוע רגשי ולימודי וכן סדרת ימי פעילות משפחתית מגבשת במטרה לחזק את חוסנם של הילדים. בתי הספר בעיר מפעילים תכנית ליווי אישית לכל ילד וילדה, שאחד מהוריו גויס לשירות מילואים, והם מקבלים תמיכה פרטנית וקבוצתית מצוות בית הספר ומהשירות הפסיכולוגי חינוכי. בעקבות הלחימה הנמשכת, הצוות הפסיכולוגי מציע תמיכה רגשית לאימהות וגם לאבות, ללא עלות.
למשפחות המגויסים הוצמדו משפחות מלוות שהתנדבו לסייע בהסעות, ארוחת ערב, סיוע בהכנת שיעורי בית וכל צורך שעולה מהמשפחה המגויסת לצה"ל.
ביום שישי הקרוב ייערך הפנינג טבע משפחתי לילדי המילואימניקים בחווה החקלאית גן כרמית, בה יתקיימו תחנות משחק "חוסן בטבע שלי", בניית מערכת אקולוגית שמקיימת את עצמה, קוקטיילים מעלים מיובשים וכורכום, הכנת ממתקים מן הטבע, פיתות בטאבון ועוד.
בשבוע הבא יוזמנו בני הנוער לסרט "סיפורו של אלוף" המספר על דרכו של תלמיד תיכון נחוש שלמרות הקשיים שחווה הצליח לפרוץ גבולות ולהוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון.
ראש העיר יונה יהב: "בתקופה קשה ומורכבת זו, מערכת החינוך היא מקור לחוסן עבור התלמידים ובני משפחותיהם. האנשים שהתגייסו בהמוניהם ללחימה בחזית, העניקו לנו את האפשרות לקיים את שגרת חיינו, ואנחנו מחויבים לתמוך בבנות ובני משפחותיהם, לעטוף אותם ולסייע להם להתמודד כהלכה עם האתגרים המוצבים בפניהם בתקופה זו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות