בזמן שיונה יהב מוביל בפער גדול בסקר של "אולפן שישי" בערוץ 12, לועגים לדוד עציוני בתוכנית "מה שתגידו" בערוץ 11 ולמסרים שלו שהפכו לחומר לסטירה בתכנית

יונה יהב נהנה מסוף שבוע עם הרבה נחת: גם הוא מוביל בפער גדול בסקר שערך "אולפן שישי" בחדשות 12 וגם לועגים וצוחקים על דוד עציוני באחת התוכניות הפופולריות בכאן 11

יונה יהב יכול להיות מרוצה מסוף השבוע האחרון – כשהשיא שלו נרשם ב"אולפן שישי" בקשת 12, חדשות יום שישי בו נערך סקר לגבי ההצבעה בחיפה המראה כי יהב מוביל בפער גדול על כל יריביו כשהוא מקבל 25 אחוזי תמיכה ואחריו בפער משתרכים דוד עציוני עם 10 אחוז, יעקב בורובסקי זוכה ל-7 אחוזי תמיכה ואילו ראש העיר, עינת קליש רותם עם 6 אחוזים בלבד.

עם פרסום הסקר, יונה יהב כתב בדף הפייסבוק שלו: "תודה על התמיכה. אנחנו מובילים ואנחנו בדרך להשיב את התקווה לעירנו חיפה".

אלא שזה לא היה הדבר היחיד שבוודאי העלה חיוך על פניו של יהב בסוף השבוע: ביום חמישי עלתה התכנית הפופולארית והסאטירית "מה שתגידו" בכאן 11. בתכנית משתתפים יעל פוליאקוב ואמה, גלעד כהנא, קותי סבג ועוד אושיות מעולם התרבות והסטירה כמו טל פרידמן ואחרים. בתכנית הם מגיבים על עניינים אקטואליים בדרך סטירית והומוריסטית.

בתכנית הזו דנו בין היתר בקמפיינים לבחירות המוניציפליות בכל הארץ. כשהם מגיעים לחיפה על "המוקד" עמד דוד עציוני, כשהמשתתפים החלו ללעוג לאמירות שלו שהוא הפיץ בסרטונים.

יונה קפח, הסטנדאפיסטית החלה את הקטע הלועג לעציוני: "דוד עציוני לא מבין את הבוחרים, תראה מה הוא מפרסם"… ואז מציגים סרטון של עציוני: "עיר שאין בה צעירים, אין בה חיים. דרך אגב, עובדה מוכחת. הם צורכים יותר, הם מבלים יותר, הם יוצרים משהו יפה כזה שנקרה 'ווייב'".

עם סיום הקרנת הקטע של עציוני אנשי התקשורת מנדי גרוזמן ואלי ביתאן נראים פורצים בצחוק מדבריו של עציוני. וגרוזמן אומר תוך לעד על דבריו של עציוני: "תחשוב על ביבי אומר 'אין הייטקיסטים. הם ממציאים יותר, הם מוכרים יותר, הם מפתחים יותר משהו כה שנקרא כסף".

ויעל פוליאקוב ממשיכה ללעוד לעציוני ואומרת בציניות: "כריזמטי… הרבה כריזמה".

וגלעד כהנא מוסיף עוד הפנייה לעוד סרטון של עציוני ואומר: "זה לא הדבר היחיד שדוד עציוני אמר, שימי לב לדבר הבא:"

וכאן מופיע עוד סרטון של עציוני בו הוא אומר: "בבחירות הקודמות הבטחתי שאני אביא את השינוי ואכן קיימתי. לצערי, השינוי היה לא לטובה…".

ושוב חוזרים למשתתפים כשקותי סבג ומאיה בצלאל צוחקים על דבריו של עציוני.. וגלעד כהנא לועג לעציוני: "דוד עציוני זה פוליטיקאי מזן נדיר רבותיי.. גם הבטיח, גם קיים וגם מודה באשמה. לראשות הממשלה ומיד!".

וגם גרוזמן ממשיך ללעוג לעציוני: "תקשיב זה ראש הממשלה שלי! זה לא ראש עיריית חיפה שלי האיש הזה!".

 

לצפייה בקטע מהתוכנית בקישור הבא: https://www.youtube.com/watch?v=NjsVx7SA5TQ מדקה 25.20

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות