מרוץ נשר ה- 1 יצא הבוקר לדרך כאשר כאלף רצים השתתפו בשלושה מקצים

רועי לוי, ראש עיריית נשר נאם בטקס הפרסים: ״נשר היא המרכז של הצפון וכעת גם מרכז הספורט של הצפון"

לראשונה בתולדות העיר התקיים מרוץ העיר עם תו איגוד האתלטיקה בשלושה מקצים 10Km 5Km 2.5Km. כאלף משתתפים בהם 200 תלמידי בתי הספר ביצעו בהצלחה את המרוץ והשתתפו בחגיגה שכולה ספורט.

בין הרצים כמה סיפורים מרגשים במיוחד כגון קבוצת החיילים אשר רצו לגיוס כסף במימון המונים עבור חברם ליחידה- חייל בודד מעוט יכולת. עוד השתתפו אנשים עם מוגבלות ראייה שהוכיחו כי אמנם יש מגבלות, אך אין גבולות ליכולות כאשר יש כוח רצון.
האירוע הסתיים בחלוקת גביעים למנצחים, ראש העיר, רועי לוי, אשר נאם בטקס הפרסים, אמר ״נשר היא המרכז של הצפון, וכעת גם מרכז הספורט של הצפון. מרוץ נשר הראשון הוא יריית הפתיחה לשורת אירועי ספורט עבור תושבי נשר אשר ימשכו עניין מכל הארץ. אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק במרוץ- לקבוצות הרצים, ילדי בתי הספר, קבוצות החיילים וכמובן לכל מי שלקח חלק בארגון בראש ובראשונה עובדי העירייה המסורים וכן לכוחות הביטחון."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות