הטרגדיה הכפולה בנווה שאנן בחיפה: הבן נפטר בדירה והאם הסיעודית מתה מספר ימים אחריו, לאחר שלא היה מי שיטפל בה

הטרגדיה הכפולה שהתגלתה אתמול בבוקר בדירה בנווה שאנן בחיפה, חושפת סיפור כואב כשהאם בת ה-73 נפטרה מספר ימים לאחר מות בנה, לאחר שכסיעודית נותרה ללא טיפול

הטרגדיה שהתגלתה אתמול בדירה בשכונת נווה שאנן בחיפה: לאחר ששירותי הרווחה בעיריית חיפה הזעיקו מכבי אש ומשטרה למקום, שפרצו לדירה, התגלו גופותיהם של האם בת ה-73 ובנה בן ה-51.

ככל הנראה, האם שהייתה סיעודית לגמרי טופלה על ידי בנה וחברה סיעודית. ככל הנראה הבן נפטר לפני כמה ימים מסיבות רפואיות, ולאחר שהאם נותרה ללא טיפול בבית, ככל הנראה היא נפטרה זמן קצר אחריו.

ממחלקת הרווחה בעיריית חיפה אמרו אמש: "למנוחה הוענקו שירותי סיעוד על ידי חברה פרטית מתוקף חוק הסיעוד הממלכתי. מייד עם היוודע לשירותי הרווחה העירוניים, ביום ראשון בערב, על חוסר מענה בביתה של המנוחה, יצאו מייד נציגי העירייה למקום.
"בשל העובדה, כי בדיווחים, שהגיעו לידי העירייה, לא היתה כל אינדיקציה שהעלתה חשש ובמקום עצמו לא היו ממצאים מדאיגים כלשהם, הוחלט לחזור למקום למחרת בבוקר, על מנת לבחון שוב את הנושא. לאחר שגם הבוקר (אתמול) נתקלו נציגי העירייה שנכחו במקום בחוסר מענה, הזעיקו גורמי העירייה את נציגי המשטרה למקום".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות