חדשותירושלים

בית וגן בירושלים: שני תינוקות ננעלו בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותם בשלום • "לא זוכר איזה מספר חילוץ זה שלי, אבל ההרגשה כמו בפעם הראשונה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני תינוקות, בן ובת, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם וסבם, ברחוב הפסגה בשכונת בית וגן שבירושלים

מיכאל טויטו, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. מאור ישראל זאנה, מתנדב צוות מערב ירושלים, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ מאור את שני התינוקות בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מאור מספר: "יצאתי מהבית באמצע משחק עם הילדים. היה גשום וחשוך מאוד אבל במהירות פתחתי את הרכב וחילצתי את שני התינוקות. האמא היתה בהלם מהמהירות, היא היתה עדיין בשיחה עם המוקד. אני כבר לא סופר איזה חילוץ זה שלי, אבל ההרגשה היא תמיד כמו בפעם הראשונה."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות