ניוזים חמיםחדשותירושלים

שוהה בלתי חוקי התחזה לרופא, גנב רכוש ממאושפזת וניסה להונות את בני משפחתה. פעילות מהירה של שוטרי מחוז ירושלים הובילה למעצרו בעיר העתיקה בירושלים, והארכת מעצרו בבית המשפט

במהלך סוף השבוע, התקבל דיווח מביטחון בית חולים בירושלים על מקרה גניבה ואיומים כלפי מאושפזת במוסד הרפואי. למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים

בבירור שערכו השוטרים עלה כי, לפנות בוקר יצר החשוד קשר טלפוני באמצעות מכשיר הסלולרי של מאושפזת עם אמה, תוך שהתחזה בפניה כרופא במחלקה וציין כי בשל החמרה רפואית המצריכה ניתוח, מבקש את פרטי מספר תעודת הזהות והסיסמה של כרטיס האשראי במטרה לחייב את חשבונם על עלות הניתוח, לכאורה.

בנוסף, התנה את קבלת מכשיר הפלאפון חזרה לרשותם בתשלום כופר ואיים לפגוע בבתם במידה ולא ישתפו פעולה עמו. גם ניסיונותיהם של הורי המאושפזת להניא את החשוד מהמעשה, תוך התחייבות לפגוש אותו במתחם ביה"ח ולשלם לו סכום בסך מאות ש"ח, נתקלו בתגובה שהוא אינו "פראייר". הוריה של הקורבן דיווחו על כך למאבטחי בית החולים שהציבו שמירה עליה עד לאיתורו של החשוד במעשה,על ידי השוטרים.

בדיקה מהירה שערכו בבית החולים העלתה כי מדובר בחשוד שהגיע אל בית החולים לקבלת טיפול רפואי והזדהה כתושב מזרח ירושלים. במהלך זמן זה נכנס אל חדר המאושפזת ותוך זמן קצר עזב את המקום. בהמשך, עלה כי על פי מערכת איתור הפלאפון, החשוד במעשה שוהה באזור העיר העתיקה ובנוסף, שלח מסרון לבני המשפחה כי במידה ומעוניינים להעביר לרשותו את הכסף, דמי ה"כופר", ניתן להשיגו בטלפון.

לאחר שהופקה והופצה תמונתו של החשוד במעשה על ידי כוחות המשטרה הפרוסים בשטח, איתרו שוטרי יס"מ ירושלים את החשוד סמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה. בדיקתו העלתה כי מדובר בפלסטיני (26) שוהה בלתי חוקי תושב בית לחם שהתחזה באמצעות תעודת זהות מזויפת במטרה "לקבל" טיפול רפואי בבית החולים ולבצע את מעשיו הפליליים, כאמור.

בחיפוש בכליו, אותרו מכשיר הפלאפון, כרטיסי אשראי וקופת חולים שנגנבו מהמאושפזת. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת מוריה ומעצרו הוארך במהלך סוף השבוע בבית המשפט במספר ימים. חקירת המשטרה נמשכת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות