ניוזים חמיםחדשותירושלים

החשד: סחרו בסמים ברחבי העיר ירושלים באמצעות הרשת החברתית ונעצרו על ידי בלשי המשטרה בעיר. בחיפוש שכלל את רכבם ומחסן האספקה ה"ראשי", נתפסו חומרים חשודים כסם במשקל של למעלה משישה קילוגרם וכסף רב

בפעילות בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים נגד עבירות סחר בסמים בעיר, נעצרו על ידי הבלשים מספר חשודים. ביניהם שני חשודים תושבי ביתר עילית כבני 19 ו-17, בעבירות סחר בסמים וחשוד עיקרי נוסף תושב ירושלים כבן 56, בעליו של מחסן בעיר בו אוחסנו החומרים החשודים ומשם סופקו לשני החשודים הצעירים לשם ביצוע מעשיהם הפליליים, לכאורה. על פי החשד, החשודים השתמשו ברשת החברתית "טלגרם"

במהלך פעילותם של בלשי לב הבירה, הבחינו הבחינו השוטרים בשני החשודים הצעירים סוחרים בחומרים החשודים כסמים בשכונות העיר ירושלים. במהלך פעילות זאת של הבלשים אחר השניים, עוכבו לחקירה 5 "לקוחות" שביצעו עסקות ורכשו מאותם שני צעירים חומרים שכאלו, במשקל כולל של למעלה מחצי ק"ג.

בהמשך לכך, הבחינו הבלשים כי אחד החשודים בסחר, הגיע בשלב מסוים אל המחסן הראשי הממוקם בבניין מגורים שבשכונת תלפיות, ומקבל לידיו שקית נוספת בה כמות רבה של חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה. לאחר ביצוע מעצרם של שני השליחים, בחיפוש שביצעו הבלשים ברכבם, אותרו ונתפסו על ידם חומרים החשודים כסם מסוג מריחואנה וחשיש במשקל של למעלה מק"ג אחד, פלאפונים וסכום כסף מזומן בסך אלפי ש"ח.

לאחר מעצרם, פשטו בלשי המשטרה על המחסן שסיפק את החומרים החשודים כסמים לאותם סוחרים שנעצרו כאמור ובוצע מעצרו גם של בעלי המחסן. בחיפוש שנערך במקום, אותרו ונתפסו חומרים חשודים כסמים מסוג מריחואנה וחשיש במשקל של למעלה מ-5 ק"ג ומספר יחידות של חומר החשוד כשמן קנאביס.

החשודים הועברו כאמור לחקירה בתחנת לב הבירה ובמהל יובאו שלושתם בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת מיצוי החקירה בעניינם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות