ניוזים חמיםחדשותירושלים

עובד ניקיון זר נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה במקום עבודתו לשעבר כמנקה בסופרמרקט בדרום ירושלים

בשבועות האחרונים התקבלה תלונה מקוונת במחוז ירושלים על מקרה שארע מספר ימים קודם לכך ובמהלכו, על פי החשד, ביצע עבד ניקיון זר שהועסק עד לקרות המקרה ברשת מזון בדרום העיר ירושלים, מעשה מגונה כלפי נערה קטינה בעת שערכה קניות במקום

מיד עם קבלת התלונה במשטרה, החלו חוקרי תחנת מוריה בפעולות חקירה ופעילות לאיתור החשוד (45, עובד זר מסרי-לנקה) הנמצא במדינת ישראל בכפוף לאשרת שהייה.

על פי ממצאי החקירה הראשונית במשטרה, הקורבן ערכה קניות בבית העסק, שבמהלכן ניסה החשוד לשוחח עמה אולם סירבה לכך. בשלב מסויים, בעודה משוחחת בטלפון הנייד, התקרב החשוד אל הקטינה מאחור עם כלי הניקיון בידו, ובעת שחלף על פניה, הושיט ידו ונגע בישבנה במכוון. מיד לאחר המעשה, המשיך בהליכתו כאילו לא ארע דבר, ואילו הקורבן נותרה המומה במקום נוכח המעשה המגונה.

לאחר המקרה, עדכנה הקורבן ואמה את מנהל העסק אודות המקרה, וככל הנראה בעקבות כך הופסקה עבודתו של אותו עובד זר, שחשוד כאמור במעשה.

בפעילות לאיתורו של החשוד, הצליחו שוטרי תחנת מוריה במרחב ציון אמש להתחקות אחר החשוד כשהוא כבר עובד בבית עסק אחר בעיר ירושלים, והוא נעצר לחקירה שבסיומה נכלא. הבוקר הובא החשוד בפני בימ״ש השלום בירושלים שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו.

במקביל לחקירה הפלילית, במשטרה החל בעניינו הליך ביטול אשרת השהייה על ידי רשות ההגירה והאוכלוסין.

מפקד תחנת מוריה נצ״מ שלומי בכר ציין: ״מדובר בעבירת מין ראויה לכל גנאי ומעשה מגונה שבוצע בלי בושה במרחב הציבורי כלפי קטינה. אותו חשוד שחשב שלא יראו את המעשה והוא יחמוק מלתת את הדין- טעה, וחוקרי המשטרה ביצעו את כל הפעולות הנדרשות עד למעצרו והבאתו לדין. ידע כל עבריין מין שהמשטרה תעשה כל מה שנדרש בכדי לעצור אותו. כל עבריין שחושב שלא רואים את המעשה שביצע- כדאי שיחשוב שוב וידע כי קיימת סבירות גבוהה שהמעשים שביצע במרחב הציבורי מתועדים בבירור, כמו במקרה זה, והוא גם צפוי לשלם את המחיר על מעשיו. נדגיש גם את החשיבות שבדיווח מיידי למשטרה על מעשים אלו בכדי שנוכל לבוא חשבון עם אותם עבריינים ולמנוע פגיעה בקורבנות נוספים. לצד יתר המשימות והאתגרים של שוטרי מחוז ירושלים בימים אלו, אנחנו נמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותנו, בכדי לאפשר סביבה בטוחה ומוגנת לכל אדם מפני מעשים מגונים ופסולים מעין אלו״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות