ניוזים חמיםחדשותבית שמש

הפר באופן סדרתי תנאי מעצר בית ותקף קטין באלימות

לאחר שאותר ונעצר על ידי השוטרים לחקירה שהסתיימה, הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום בבית המשפט ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים

לאחר שהושלמה חקירתו בתחנת המשטרה בעיר בית שמש, כתב אישום הוגש נגד נאשם (16) תושב העיר בגין אירועי אלימות שבהם מעורב והפרות חוזרות ונשנות של תנאי שחרורו שנקבעו לאחרונה בעניינו על ידי בית משפט השלום בירושלים, תנאים מגבילים הכוללים הימצאותו במעצר בית תחת פיקוח בבית הוריו.

על פי ממצאי החקירה שהתנהלה כאמור בתחנת בית שמש ועובדות כתב האישום שהוגש מטעם יחידת התביעות במחוז ירושלים, כבר בתאריך 4.3 השית כאמור בימ"ש על הנאשם תנאים מגבילים המורים הכוללים מעצר בית.
לאחר שנודע למשטרה על הפרת התנאים מספר פעמים, בתאריך 6.3 בשעות הערב, טענה המפקחת כי הנאשם לן במיטתו, אך בדיקת השוטרים שללה זאת.

בתאריך 9.3 בסביבות מעט אחר חצות הלילה, התקבל דיווח במשטרה על אירוע אלימות במהלכו הותקף קטין באמצעות כלי תקיפה בעיר בית שמש. שוטרי תחנת המשטרה בעיר שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה. מחקירת המשטרה עולה זמן קצר לפני כן, בעת שהלך לתומו הקטין, קפץ לעברו הנאשם כשמוט בידו והיכה את הקורבן בחלקי גופו וכתוצאה מכך, נגרמו לקורבן חבלות.

בנוסף במהלך חקירת מקרה אלימות זה, עלה כי כבר ימים ספורים לפני כן, בתאריך 7.3 בשעות אחר הצהריים, בעת ששהה הקורבן בבית הכנסת סמוך לביתו, הגיע הנאשם למקום כשאוחז בידו מגבת ולפתע ליפף את המגבת סביב צווארו של הקורבן תוך שאמר לו- "אני רוצח אותך". בתגובה, היכה הקורבן במכת אגרוף את הנאשם ומתפלל שהבחין במתרחש, נחלץ לסייע לקורבן והרחיק את הנאשם מפניו, אז נטל הנאשם לידיו בקבוקי שתייה והשליכם לעבר הקורבן.

זמן קצר לאחר שתקף כאמור באמצעות מוט את הקורבן, הגיעו שוטרי תחנת בית שמש אל ביתו של הנאשם בניסיון לאתרו ולהביאו לחקירה. אביו שפתח את דלת הבית ציין בפני השוטרים כי הנאשם לן במיטתו אך בבדיקה שערכו השוטרים נמצא כי הנאשם כלל איננו בבית.

כבר באותה השבת בשעות הצהריים, הגיעו שוב שוטרים אל ביתו של הנאשם והוא אותר במקום ונעצר לחקירה. למחרת היום, הובא הנאשם בפני בית המשפט לדיון בעניינו ומעצרו הוארך לטובת מיצוי החקירה. לאחר שהושלמה, הוגש אמש נגדו כתב האישום ע״י התביעה המשטרתית בגין עבירות של הפרת הוראה חוקית במספר מקרים, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש בעקבות שני המקרים שתוארו, זאת לצד בקשה להורות על המשך מעצרו. מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש מרחב ציון, רב-פקד אביעד בלמס, ציין: "לצערנו הרב, הנאשם לא מצא לנכון לחדול ממעשיו העברייניים גם לאחר שנשלח בתנאים מגבילים למעצר בית, שב והפר את תנאים אלו שוב ושוב, הכשיל בכך את מפקחיו שהתחייבו בפני בימ"ש, ונקט באלימות. מקומו של נאשם מסוכן זה שאינו מתייחס ל"תמרורי אזהרה" המוצבים בפניו על ידי גורמי אכיפת החוק ומערכת המשפט, במקרה זה תוך ניצול גילו- מקומו בסופו של יום להימצא מאחורי סורג ובריח. אנו נמשיך לפעול נגד בריונות ואלימות מכל סוג שהיא עד למיצוי הדין עם המעורבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות