בחירותחדשותמקומיבית שמש

יחידת ההונאה במחוז ירושלים עצרה לחקירה תושב בית שמש, בחשד לשוחד בחירות וקבלת דבר במרמה. על פי החשד הוא הציע כסף לאזרחים בתמורה להצבעה למועמד, ותכנן לזייף ולשבש את הבחירות בעיר

החל משעות הבוקר המוקדמות, פועלת משטרת ישראל בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה לרשויות המקומיות ברחבי הארץ.תכלית הפעילות לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק

עוד בטרם החל יום הבחירות, אתמול נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים, בחשד לקבלת דבר במרמה ושוחד בחירות בעיר בית שמש. החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב בית שמש, שהציע שוחד לבוחרים על מנת שיצביעו בעד מועמד מסויים בעיר בית שמש.

מחקירת המקרה במחוז ירושלים עלה כי ברשתות החברתיות, פורסמו פרטיו של החשוד כמי שמציע תשלום עבור הצבעה בעד מועמד מסויים ובכך עפ״י החשד, התכוון לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר בית שמש.

עוד עלה בחקירה המשטרתית, כי החשוד הציע לבוחר מסויים תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד מועמד מסויים. במקרה נוסף עפ״י החשד, החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות של בוחר, באמצעותה התכוון עפ״י החשד להצביע, לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר.

חוקרי יחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים, הצליחו להתחקות אחר החשוד, לעוצרו אמש והוא הועבר לחקירה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת.

בתוך כך, הבוקר מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, קיים סיור שטח שהחל בעיר בית שמש והמשיך באבו גוש. במהלכו עמד מקרוב אחר הפריסה וההיערכות המבצעית עם מפקדי הגזרות השונות, ופגש בכוחות השיטור והסדרנים הפועלים בסמוך לריכוזי הקלפיות במחוז ירושלים.

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ממשיכים לפעול בריכוזי הקלפיות ובסביבתן, בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות תוך שמירת טוהר הבחירות, וכן לשמור על הסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות