ניוזים חמיםחדשותירושלים

בבוקר שבת, הלקוח המתמיד הגיע אל בית העסק וניסה להציתו

הודות לערנות עובר אורח שמנע נזק כבד במקום ותגובה מהירה של השוטרים שהוזעקו, נעצר חשוד במעשה, בשנות השבעים לחייו ומעצרו הוארך בבית המשפט

שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, הוזעקו ביום שבת לפנות בוקר אל בית עסק בשכונת גילה שבדרום העיר ירושלים בעקבות ניסיון להצית במקום אש על ידי חשוד שלאחר מכן עזב את המקום. בפעילות חקירה מהירה בעקבות המקרה, אותר ונעצר החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו, ובצאת השבת הוארך מעצרו בבימ"ש.

בסביבות השעה 04:30, התקבל כאמור דיווח למוקד 100 של המשטרה בירושלים בו דיווח אזרח כי הריח והבחין בעשן שריפה שהחלה בצמוד לבית עסק במקום ופעל במהירות לכבות את הלהבות עוד בטרם התפשטו והסבו סיכון ונזק רב.

שוטרי תחנת מוריה שהגיעו למקום, פגשו במודיע ובבעל העסק והחלו בחקירת המקרה תוך שנאספו ממצאים. על פי החשד, הגיע חשוד מצויד במיכל חומר דליק שבאמצעותו הצית אש סמוך לדלת העסק ולאחר מכן עזב את המקום והאש כובתה על ידי אזרח ערני. במהלך פעולות החקירה המהירות, השוטרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד וניגשו אל ביתו שבסמוך, שם אותר ונעצר.

בחיפוש בדירתו של החשוד, איתרו השוטרים ממצאים הקושרים את החשוד למעשה המיוחס לו לכאורה, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה מוריה. מחקירת המקרה עד כה עולה כי ככל הנראה הרקע למעשיו, סכסוך שהתגלע בינו לבין אחד העובדים במקום במהלך הימים האחרונים.

בצאת השבת, הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-3 ימים נוספים, עד לתאריך 26.2.24, וחקירת המקרה נמשכת.

משטרת ישראל רואה בחומרה כל נסיון לפגוע בבעלי עסקים ותמשיך לפעול בנחישות, במקצועיות ובכל האמצעים שברשותה כנגד מקרים פסולים של הצתה, ונדליזם ואלימות באשר היא. בזכות נחישותם של שוטרי תחנת מוריה, ותגובתו של אזרח שמנעה נזק כבד, החשוד אותר במהרה ונעצר על ידי השוטרים. התנהגות פסולה זו של פורע חוק, לא תרפה את ידנו ממאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה ונמשיך לפעול באמצעות מגוון כוחות ואמצעים למיצוי הדין עם אותם עבריינים שינסו לפגוע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות