ניוזים חמיםחדשותירושלים

תושב ירושלים תקף את זוגתו באלימות בכך שזרק צלחת שפגעה בפניה

כתוצאה ממעשיו אלו, האישה נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט

בימים האחרונים, התקבל דיווח בתחנת שפט במחוז ירושלים, על מקרה אלימות חמור שהתרחש בבית בירושלים. על פי הדיווח, החשוד תקף את זוגתו, לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם.

חוקרי תחנת שפט פתחו בחקירה מהירה ועצרו את החשוד, בשנות ה-30 לחייו תושב מזרח העיר, בחשד לתקיפת זוגתו בביתם, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי החשד, בעקבות ויכוח כאמור בין בני הזוג, זרק לפתע החשוד צלחת שפגעה בפניה של זוגתו וגרמה לה לחבלה חמורה והיא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

במהלך סוף השבוע, החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בהתאם לצרכי החקירה, ומעצרו הוארך עד ליום שני הקרוב, 26.2.24, וחקירתו במשטרה נמשכת.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות אלימות בקרב בני זוג ובכלל, ותמצה את הדין עם אותם עבריינים אלימים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות