ניוזים חמיםחדשותירושלים

שלושה נערים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה בירושלים, בחשד למעורבותם במקרה אלימות חמור במהלכו נדקר אדם בדרום העיר

התקבל דיווח ממוקד מד"א בירושלים על אדם חבול, שככל הנראה נדקר בפלג גופו העליון, בתחנת אוטובוס בדרום העיר ירושלים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים

השוטרים שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה ובמקביל, נערכו סריקות אחר החשודים שנמלטו. במהלך סריקות אלו שערכו השוטרים, אותרו 3 חשודים בגילי 15-14 והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי החשד, השלושה נסעו באוטובוס בו נסע גם הקורבן (50), ובמהלכה הפרו את הסדר. כשביקש הקורבן לרדת בתחנת ההסעה, היכה אחד החשודים את הקורבן שבתגובה הדף את התוקף מפניו.

לאחר שירד מהאוטובוס תוך שנהדף על ידי החשודים שהחלו להקיפו בתחנת האוטובוס, נדקר הקורבן על ידי מי מהחשודים בגבו באמצעות כלי חד ומיד לאחר מכן, החלו החשודים נמלטים רגלית מהמקום. בשלב זה, ביקש הקורבן את עזרת נהג האוטובוס, בטרם זה המשיך בנסיעה, שהזעיק למקום את גורמי הרפואה והמשטרה.

במהלך סריקות כאמור, ותוך איסוף ראיות ופרטים נוספים, אותרו על ידי השוטרים שלושת החשודים במעורבות בכך, כאשר אחד מהם אותר בביתו, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. כמו כן במהלך הסריקות, איתרו השוטרים פריטים שהושלכו על פי החשד על ידי המעורבים, בין היתר אותרו 2 כלי תקיפה- אגרופן וסכין מתקפלת, שנתפסו והועברו לבדיקת מז"פ.

במהלך הלילה נחקרו החשודים ובהמשך היום, יובאו החשודים בפני בית המשפט לטובת הארכת מעצרם לצורכי החקירה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות האלימות השונות, איתורם של חשודים המעורבים בכך וחקירתם במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים בכך.
—–

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות