ניוזים חמיםתרבותירושלים

שוטרת ליום אחד: המחווה המרגשת לה זכתה תמר ילדה בת 9.5 עם מוגבלות קשה

שוטרים מתחנת לב הבירה, הגשימו חלום לחניכה המתגוררת במרכז עדי ירושלים, שכל רצונה היה להיות שוטרת ליום אחד

תמר פרקש ילדה מתוקה וחייכנית בת 9.5 הולכת עם הליכון אחורי, מתקשרת על ידי גסטות ומילים בודדות. ילדה סקרנית שחלמה זמן רב להיות שוטרת, רביע דאהר מש"ק ממילא סיפר למפקד תחנת לב הבירה ניצב משנה שלומי טובול =על החלום שלה והחליטו לא להישאר אדישים לבקשה המרגשת.

תמר תלמידה בבית ספר עדי ירושלים. זכתה לחוות חוויה גדולה, להיות שוטרת ליום אחד. צוות שוטרים מתנדבים יחד עם שוטרי תחנת לב הבירה הגיעו במיוחד לעדי לפגוש את תמר ולהעניק לה מדי שוטרת (עם סיכות, דרגות והשם שלה מודפס) הם המשיכו בנסיעה מיוחדת בניידת הנגישה מלווה באמא שלה ובבת שירות. תמר נסעה לתחנת לב הבירה. שם נפגשה עם קציני התחנה והשוטרים. נהנתה לראות את המתחם כולו. היא קיבלה הסברים על תחומי הפעילות השונים בשפה קלה ונהנתה מאין סוף פינוקים. ממש שוטרת ליום אחד! חיוכה הרחב של תמר מעיד עד כמה היא נהנתה!

"אנחנו השוטרים שליחי העם, ותפקידנו לתת שירות טוב לאזרח, לתרום ולהיות שותפים בעזרה ועשייה לקהילה". אמר אחד השוטרים מתחנת לב הבירה שהתרגשו להגשים את חלומה של תמר.

"זה היה מדהים ומרגש", סיכמה שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים. "השוטרים מצאו זמן גם בימים אלה, עזבו הכל ואירחו באדיבות רבה את תמר. המעורבות החברתית של כלל האוכלוסייה ובייחוד של אנשי כוחות הביטחון מחממת את הלב".

מרכז עדי ירושלים מעניק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לכ 200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם. פעילות המרכז, מבוססת על האמונה כי לכל אדם הזכות לחיים מלאים, לחשיפה לחוויות תואמות גיל ולהתייחסות המאפשרת עצמאות ומימוש עצמי מרבי.

באדיבות מרכז עדי ירושלים
באדיבות מרכז עדי ירושלים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות