בחירותניוזים חמיםחדשות

אבישי כהן הוא ראש המועצה הבא של מטה יהודה. ניצח עם 46 אחוזים בפער גדול מיריבתו, הילה מיוסט לנקרי

אחרי שאביו בנימין כהן ז"ל כיהן כראש מועצת מטה יהודה הראשון, אבישי כהן נבחר אמש לראש המועצה עם 46 אחוז מול 35 של יריבתו, הילה מיוסט לנקרי

אבישי כהן (58) הוא ראש המועצה מטה יהודה הנבחר. כהן הוא סא"ל במיל' באוגדה 720 בחטמ"ר עציון. למרות שניהל קמפיין בחירות, ב8 באוקטובר התגייס למילואים ושהה שם קצת יותר מ3 חודשים. הוא התמודד מול הילה לנקרי מיוסט, בני אלירז וג'קי צבי. אמש הוא גרף רוב מוחץ של 46% מהקולות במטה יהודה. לצידו, שתי סגניות – אסנת ורטמן ברוכים מטל שחר ואפרת שלף טובול. נציגת הקיבוצים. לראשונה במטה יהודה, שתי נשים תכהנה כסגניות.

כל התפקידים שביצע אבישי בעבר, הכשירו אותו להתמודד עם אתגרי המועצה הנוכחיים. מאחוריו  ניסיון בן עשרות שנים בניהול מערכות ציבוריות וממשלתיות ענקיות– וביניהם:  מנכ"ל עיריית טירת הכרמל; מנהל אגף טכנולוגיות חירום ואבטחה בחברה למשק וכלכלה; מנכ"ל נמל אילת; מנכ"ל חברת יפה נוף- תחבורה, תשתיות ובינוי בע"מ, בתקופתו של אבישי כמנכ"ל, שימשה יפה נוף כחברת פיילוט לכל הפרוייקטים התחבורתיים של המדינה, ומנהל האגף המוניציפאלי במרכז השלטון המקומי.

כהן הגדיר שלושה תחומים עיקריים להתחיל איתם את תפקידו כראש מועצה, מתוך אמונה והבנה כי שלושת תחומים אלו דורשים את מירב ההתייחסות מצד אחד אך גם עבודה לטווח ארוך מהצד השני, והשפעתם על רווחת התושבים ואיכות חייהם היא הגבוהה ביותר:

  1. חינוך
  2. תשתיות
  3. מינהל

במהלך הקמפיין פרסם את תכנית 100 הימים שלו, עוד טרם המלחמה וגיוסו למילואים, המפרטת תחומים אלו ומציגה את מומחי התוכן לכל תחום, אנשים בעלי שם מקצועי וציבורי:

ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית

מר אילן כהן, מנכ"ל משרד רוה"מ לשעבר

רו"ח אלי סנדרוביץ, מומחה במינהל תקין ובניהול כספים

קידום שלושת התחומים האלו דורש הבנה, יכולת ניהול מעולה, מקצועיות וניסיון רלוונטי והרבה מאד איגום משאבים. רק מי שהתנסה בכל אלו – יוכל להשתמש בניסיונו המצטבר לקדם תחומים אלו.

כבן המועצה, ומי שגדל בצל של אביו, בנימין כהן ז"ל, שהיה ראש המועצה הראשון, אבישי מכיר ובקיא בצרכי היישובים, על אופיים  והמורכבויות העולות בשטח הן בקרב הוותיקים, התושבים החדשים, השוכרים, דתיים, חילוניים, ערבים, יהודים מושבניקים וקיבוצניקים. הוא בעל דאגה אמיתית לשמירה על אופייה הכפרי והשטחים הירוקים של המועצה, תוך יצירת מרחב מטפח סביבתי לצד הבנה מעמיקה בצרכים הכלכליים, התרבותיים, האזרחיים והחברתיים של המועצה.

בין היתר, מבין אבישי את המורכבויות של התנהלות ועדים (ועד אגודה, ועד מוניציפאלי, עבודה מול משפחות והיכרות במסורות שהן חלק מהמרקם התרבותי העשיר של המועצה) – ולכן ניכר כי יצליח לעבוד עם כלל הציבור ולהוביל להסכמות רחבות. נוסף על כל אלה, יש לו הבנה שכל מי שגדל/ה כאן עתיד להצמיח משפחה משלו/ה ויש לתת על כך את הדעת ולבנות תוכניות ארוכות טווח לצמיחה ומיטוב התשתיות לצרכים המשתנים.

אבישי השיג את תמיכתם של קבוצות ופורומים רבים במהלך הקמפיין, ולמרות המאבק מול מיוסט לנקרי- שהיוותה התחרות הגדולה ביותר שלו, בזמן ששהה במילואים, הוא הצליח בצניעות וענווה לנצח ברוב בעל פער משמעותי. אבישי סימל עבור רבים את ההמשכיות לצד החדשנות וניכר כי ייקח את מטה יהודה למקום גבוה יותר וטוב יותר.

אבישי כהן: "תושבי ותושבות מטה יהודה- הניצחון שלי הוא הניצחון שלכם! שמתם את אמונכם בי ועל כך אני מוקיר תודה. דבר אחד אני מבטיח כבר היום: אעשה הכל כדי שתמשיכו לתת בי אמון לאורך כל הדרך ולעוד שנים רבות. מטה יהודה היא הבית שלי, חיי ופועלי יוקדשו לה כי היא חשובה לי ולעתיד של כולנו. עם שתי סגניות לצידי, נעשה הכל למען שירות מעולה, לקדם את החינוך ולתת מענה לחוסרים, לבצע תשתיות ועוד הרשימה ארוכה.

אני קורא לכולם.ן להשתתף בחשיבה, בעשייה ובהצלחות. תודה מקרב לב, אבישי."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות