ניוזים חמיםחדשותירושלים

פרץ לדירה שבה לנו באותה העת בני המשפחה וגנב רכוש

תגובה מהירה של השוטרים בירושלים, הובילה למעצרו בתוך זמן קצר, ואמש בסיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית נגדו כתב אישום

בתחילת השבוע בשעת לילה, התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים, על מקרה התפרצות לבית מגורים במרכז העיר. ההתפרצות התרחשה בעת ששהתה בו בעלת הבית וילדיה הקטנים שישנו באותה העת. על פי הדיווח, מהדירה נגנבה גיטרה יקרה ונגנבו מספר תיקים שחורים.

שוטרי סיור מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים שהוזעקו למקום, החלו בסריקות אחר הפורץ. הנאשם אותר בסיוע תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, שהכווינו את צוות הסיור בסמוך לצומת שער שכם, שם אותר.
הנאשם, תושב שכונת ואדי אל ג'וז שבמזרח ירושלים כבן 37, נתפס כשהגיטרה והרכוש הנוסף שגנב בידו, והוא נעצר על ידי השוטרים לחקירה.

מעצרו של הנאשם הוארך במהלך הימים האחרונים לטובת מיצוי פעולות החקירה שהושלמה בתחנת לב הבירה.
הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בבית המשפט בגין התפרצות וגניבה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים וגנבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך מיקוד בפעילות מניעה וסיכול במגוון האמצעים הקיימים, באיתורם ומעצרם של העבריינים לחקירה ומיצוי הדין עמם בהתאם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות