ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים כבן 50 ביצע מעשים מגונים בילדים בני 13 בקבר שמעון הצדיק, תוך שהוא מציע להם ממתקים בתמורה

הציע לנערים ממתקים וביצע בהם עבירות מין בקבר שמעון הצדיק בירושלים. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד ולאחר שהחקירה הושלמה, צפוי נגדו כתב אישום

 

חקירת המעשים בתחנת שלם שבמחוז ירושלים, החלה בשבועות האחרונים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לעבירות מין בשלושה נערים בגילים 13-15.

על פי החשד, תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, ביצע מעשים מגונים בשלושה קטינים (13-15) במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים.

מחקירת המעשים עלה כי החשוד הזמין את הנערים לחדר שבו נהג לשהות במתחם קבר שמעון הצדיק, הציע לחלקם ממתקים וביצע בהם את זממו- מעשים מגונים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ״ש. אמש החקירה במשטרה הושלמה, גובשה נגדו תשתית ראייתית לעבירות מין בקטינים, מעצרו הוארך שוב בבימ״ש והוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

רפ״ק נדב רפופורט ק׳ החקירות והמודיעין בתחנת שלם ציין: מדובר במקרים חמורים של עברות מין בהם ארב החשוד לבני נוער במתחם קבר צדיק בירושלים ופיתה את חלקם באמצעות ממתקים. שם ביצע בהם מעשים מגונים, ועל כך עצרנו אותו וצפוי נגדו כתב אישום. במהלך החקירה הצלחנו להגיע לשלושה קורבנות שונים- נערים שהגיעו למקום ונפלו קורבן למעשיו הפסולים והפליליים. החקירה החלה אצלנו בתחנת שלם מדיווח שקיבלנו על חשד לעבירות מין ובעקבותיו התעורר חשד שמדובר בדפוס חוזר ויש קורבנות נוספים. בהמשך ביצענו מגוון פעולות חקירה, כולל הפצת שמו ופרטיו של החשוד לציבור. בסיום החקירה הצלחנו לגבש נגדו תשתית ראייתית לפגיעה מינית בשלושה נערים, בשלושה מקרים שונים. מבחינתנו כמשטרה חשיבות המעצר, החקירה ומיצוי הדין עם החשוד נעוצה לא רק במתן דין וחשבון על מעשיו החמורים והפסקת עבירות אלו. החשיבות היא גם בהעלאת המודעות לדווח על מעשים אלו למשטרה בהקדם, בהרתעת עברייני מין באשר הם, במניעת קורבנות נוספים, ובזהירות ובמודעות הנדרשת מצד ילדים ובני נוער מהצעות, פיתויים ומעשים של זרים שלא תמיד רוצים בטובתם״.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות