ניוזים חמיםחדשותבית שמש

חטפו תושב בית שמש, תקפו אותו פיזית ומילולית, חלק מהדברים תועדו במצלמת הדרך לפני שהשמידו אותה ואת הראיות, האיש בנס הצליח תוך כדי נסיעה לקפוץ מהרכב ולהזעיק משטרה

תגובה מהירה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילה למעצרם. בימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום

בתאריך 4.4 התקבל דיווח למשטרה על מקרה שוד, במהלכו שני חשודים הגיעו לעיר בית שמש פגשו בקורבן, תקפו אותו וגנבו את רכבו. מיד עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום שוטרי תחנת בית שמש, ונפתחה חקירה.

מחקירת המקרה עלה כי, הקורבן השאיל את רכבו למעסיקו. בהמשך לכך, יצר קשר אחד העובדים עם המעסיק וטען בפניו כי חייב לו כסף. בשל כך, הציע המעסיק לאותו עובד לאסוף אותו ממקום מגוריו ולהסיעו לבית שמש, שם יארגן לו את סכום החוב.

לאחר הגעתם לבית שמש, ניגש המעסיק אל ביתו של הקורבן וישב עמו. לאחר מכן, הבהיר המעסיק לעובד שהמתין ברכבו של הקורבן למעשה, כי לא הצליח לארגן את סכום החוב. בשלב זה, נכנס הקורבן אל רכבו וביקש מהעובד וקרוב משפחתו לצאת מהרכב השייך לו, אך החשוד שישב המשוב הנהג בתגובה לכך, החל בנסיעה תוך שבמהלכה תקף בצוותא עם החשוד הנוסף שישב במושב האחורי, את הקורבן.
בשל החשש לחייו וברגע של תושיה, ניצל הקורבן מצב של האטת מהירות הנסיעה וקפץ מהרכב ולאחר מכן הזעיק את המשטרה.

בעקבות המקרה, בוצעו פעולות מגוונות ומהירות לאיתורם של שני החשודים, ואף המעסיק עצמו יצר עמם קשר טלפוני והפציר בהם לחזור ולהחזיר את הרכב לקורבן.

כעבור שעות ספורות, אותרו שני החשודים על ידי בלשי תחנת בית שמש ונעצרו לחקירה בתחנת המשטרה.

במהלך החקירה נודע כי השניים התרברבו באותו הזמן במהלך שיחות טלפון שקיימו בנסיעתם, עם חבריהם וסיפרו על האלימות שנקטו כלפי הקורבן, זאת מבלי לדעת ששיחתם מוקלטת במצלמת הדרך. כך למשל נשמעו באחת השיחות שהוקלטו- "חטפנו אותו אחי, חטפנו אותו ופתחנו לו את כל הפנים אחי … …. … יאלה ביי". על אף שבשלב מסוים השמידו החשודים את המצלמה, קדמת הטכנולוגיה פעלה לרעתם ותיעוד זה נשמר ב"ענן".

לאחר מעצרם על ידי בלשי המשטרה, נמשכו פעולות החקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט. בימים האחרונים השלימו חוקרי תחנת בית שמש את פעולות חקירתם של השניים.

הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים על ידי הפרקליטות, תוך שמעצרם הוארך עד לתאריך 18.4.24.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות