ניוזים חמיםחדשותבית שמש

בן 36 מבית שמש נעצר בחשד לביצוע עבירות מין ברשת בקטינות, לאחר שיצר עימן קשר דרך האינטרנט ואיים כי יפיץ תמונות שלהן ברבים

בסיום חקירתו החשוד נכלא והיום , לבקשת המשטרה , הוארך מעצרו בבימ"ש השלום בראשל״צ עד יום א 14/4/24

שוטרי יחידה 105 בלהב 433 , עצרו אתמול (ג) חשוד בן 36 מבית שמש בחשד לביצוע עבירות מין ברשת בקטינות, לאחר שיצר עימן קשר דרך האינטרנט ואיים כי יפיץ תמונות שלהן ברבים. מעצרו הוארך.

יחידה 105 בלהב 433 -המטה הלאומי להגנה על קטינים ברשת- פתחה בחקירה בגין חשד לעבירות מין ברשת , שביצע חשוד במספר קטינות בגילאים 13-17. מהחקירה עולה כי החשוד יצר קשר אינטרנטי עם כל אחת מהקטינות דרך אפליקציית וואטסאפ וקבוצות משותפות, ניהל עימן שיח מיני ואיים עליהן כי יפיץ תמונות אינטימיות שלהן.

אתמול החקירה הפכה גלויה ובלשי היחידה עצרו את החשוד, בן 36 מבית שמש. בסיום חקירתו החשוד נכלא והיום , לבקשת המשטרה , הוארך מעצרו בבימ"ש השלום בראשל״צ עד יום א 14/4/24.

החקירה נמשכת

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות