ניוזים חמיםחדשותירושלים

שוטרי מחוז ירושלים חשפו שוהה בלתי חוקי העובד בבית קפה בירושלים בניגוד לחוק

לאחר שנפתחה חקירה נגדו ונגד מעסיקו בבית הקפה, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן חתם על צו סגירה לבית הקפה למשך 30 ימים

משטרת ישראל פועלת כל העת לאכיפה ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שחלקם מעורבים באופן ניכר בפעילות פלילית וחלקם מעורבים גם בעבירות בטחוניות וטרור.

בתוך כך, שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב ירושלים, איתרו לפני מספר ימים במרכז העיר ירושלים, פלסטיני (31) תושב חברון שהתחזה לאחר ועבד בבית קפה בעיר, ללא אישורי שהייה בישראל ובניגוד לחוק.

החשוד הועבר לחקירה יחד עם מנהל בית הקפה שהעסיקו (בשנות ה- 50 לחייו, תושב מזרח ירושלים) וחקירת המקרה נמשכת.

במקביל, נפתח נגד בית העסק הליך מנהלי, במסגרתו חתם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, על צו סגירה למקום למשך 30 ימים.

משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ולפעול לאיתור וטיפול בשוהים בישראל שלא כחוק, ולמצות את הדין עם אותם אלו המסייעים להם ומעסיקים אותם בניגוד לחוק, ובכך מסכנים את שלום הציבור ובטחונו.
——

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות