ניוזים חמיםחדשות

יער בן שמן: כלב ננעל בשגגה ברכב בתוך היער, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • "מדובר בכלב מיוחד וחכם שמתאמן עבור היחידה לאיתור נעדרים"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות כלב שננעל בשגגה ברכב לעיני בעליו, ביער בן שמן שבסמוך לכביש 1

חגי בן שלוש, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע למקום. צח שמחה, מתנדב המרחב, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילץ צח את הכלב בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צח מספר: "מדובר על כלב מסוג דוברמן בשם ז׳אק, שננעל לעיני המאלפים והבעלים שלו. ⁠הם שמעו מעין אזעקה ברכב ופתאום הכול ננעל כשהמפתחות בפנים. הייתה שמש חמימה של בוקר, המיקום היה מעט רחוק מדרך עירונית ועמוק בתוך היער. היה בהחלט חשש שהכלב יתייבש בפנים. ⁠הייתי בדיוק בכניסה לפגישה חשובה שנדחתה מעט, לכן יצאתי במהירות, הגעתי למקום וחילצתי בשלום. הבעלים הסבירה לי שמדובר בכלב מיוחד וחכם שמתאמן עבור היחידה לאיתור נעדרים. היא הודתה לי ממש על הזריזות והמקצועיות. זו בהחלט הדרך הכי טובה ומספקת לפתוח את השבוע והבוקר."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות