ניוזים חמיםחדשות

טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה של עובדי עיריית בית שמש

ראש העיר שמואל גרינברג : "יום השואה תופס אותנו במצב מלחמה. התפילות שלנו יוקדשו להחלמת הפצועים והצלחת החיילים". מנכ"ל העירייה אוהד שגב: " שנאת היהודים לא תמה. שבעה באוקוטובר הוכיח שאת מקומם של צוררי הנאצים תפסו צוררים אחרים. אנחנו מצווים שלא לשכוח את ששת המיליונים"

טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה של עובדי עיריית בית שמש התקיים בהובלת אגף הון אנושי בחדר מליאת מועצת העיר.

הטקס נפתח בצפירת הזיכרון. את הטקס הנחתה את הטקס ענבל אלוש – מנהלת אגף הון אנושי פתחה את הטקס בדברים שעסקו בחובת הזיכרון והעברתו לדור הבא.

ראש העיר שמואל גרינברג : "ברגעים אלו ביום הזה שבו זכרון השואה בראש מעינינו. אנחנו צריכים להציב בראש את חובתינו כלפי האודים המוצלים מאש. יום השואה תופס אותנו במצב מלחמה. התפילות שלנו יוקדשו להחלמת הפצועים והצלחת החיילים. בית שמש זכתה להיות בית לכל שבטי ישראל. אנו עובדי העירייה צריכים לשאת את השירות והנתינה במאור פנים ושוויוניות. חובתנו לשים לב לקשישים ולבודדים. זו זכות להעניק שירות לדור המייסדים"

את תפילת היזכור הקריא יו"ר ארגון העובדים ישראל פרץ. פרק תהילים נשא מ"מ סגן ראש העיר יצחק אלמליח ואת אמירת הקדיש נשא מנחם ברוכמן ממנהל חינוך.

מנכ"ל העירייה אוהד שגב: "כל יהודי נולד עם מספר דמיוני על היד שמזכיר לכולנו לאן לא נוכל לחזור. שנאת יהודים לא תמה. שבעה באוקוטובר הוכיח שאת מקומם של צוררי הנאצים תפסו צוררים אחרים. אנחנו מצווים שלא לשכוח את ששת המיליונים. ללא מדינת ישראל חזקה עוצמתית ומאוחדת היינו חס וחלילה אולי עדים לשואה נוספת. אנו ובנינו נמשיך להיות אור גדול לגויים. לא נרכין ראש לעולם. עם ישראל חי"

הטקס הסתיים בשירת התקווה

צילום דוברות העירייה
צילום דוברות העירייה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות