ניוזים חמיםחדשותבריאותירושלים

לטובת שורדי השואה: כללית מרחיבה את השירות עבור 6,500 ניצולי השואה ונפגעי הנאצים במחוז ירושלים, אשר יקבלו מעתה מעטפת שירות נוספת, פרי שיתוף פעולה של כללית מחוז ירושלים עם עמותת למענם- רופאות ורופאים למען שורדי השואה

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית: "כללית מזה שנים מעניקה מעטפת שירות רחבה לניצולי שואה. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם עמותת למענן יאפשר לנו להעניק מעטפת שירות מקצועית נוספת לאותם 6,500 ניצולי שואה ונפגעי נאצים שנמנים עם מטופלי מחוז ירושלים"

עמותת למענם רופאות ורופאים למען שורדי שואה מעניקה לאורך כל השנה שירותים רפואיים לשורדי שואה בכל רחבי הארץ, ללא עלות, המבוצעים על ידי למעלה מ 1500 הרופאות והרופאים המתנדבים של העמותה בתחומים השונים.

כעת, שיתוף פעולה חדש של העמותה עם מחוז ירושלים בכללית יאפשר לשורדים, מבוטחי הקופה המתגוררים ברחבי מחוז, לקבל סל שירותים נרחב של למענם בנוסף לשירות לו זכאים במסגרת הקופה. במסגרת השירותים יהיו זכאים לביקורי בית של רופאים מתנדבים של העמותה, מעקב אחרי שחרור מבתי חולים ועוד.

מנכ"ל עמותת "למענם", רז אביטן כץ: "מאז הוקמה "למענם" לפני כ-4 שנים, במהלך מגפת הקורונה, העמותה מסייעת בהנגשת מערכת הבריאות הציבורית לשורדים באמצעות הקדמת תורים, ביקורי בית וסיוע בבירוקרטיה רפואית. כעת, במסגרת שיתוף הפעולה עם מחוז ירושלים של קופת חולים כללית, אנחנו יכולים להגיע ליותר שורדים ולהעניק להם את סל השירותים נרחב שהם כה זקוקים לו. אני מודה לכללית שזיהו את הצורך של השורדים, ויחד נעניק להם שירותי רפואה מתקדמים."

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית: "כללית מזה שנים מעניקה מעטפת שירות רחבה לניצולי שואה. לאורך כל השנה השירות הסוציאלי בכללית זמין לניצולי שואה ונפגעי נאצים בשלושה תחומים עיקריים: טיפול ותמיכה רגשית, קשר עם הקהילה ומיצוי זכויות. כמו כן, פועלת במחוז ירושלים תוכנית "בידיים טובות" שמטרתה להעניק תמיכה רגשית ברמה הפרטנית וסיוע בהנגשת השירותים הרפואיים עבור ניצולי שואה עריריים. בשנה האחרונה נפתח מוקד ייעודי של כללית עבור ניצולי שואה ומטרתו סיוע לניצולי שואה ובני משפחותיהם במיצוי זכויותיהם בכללית ומחוץ לארגון. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם עמותת למענן יאפשר לנו להעניק מעטפת שירות מקצועית נוספת לאותם 6,500 ניצולי שואה ונפגעי נאצים שנמנים עם מטופלי מחוז ירושלים".

רז אביטן כץ, מנכ"ל עמותת למענם. קרדיט צילום: דבורה שוורצמן.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות