ניוזים חמיםחדשותחינוךירושלים

ראשי אגודות הסטודנטים בירושלים נפגשו עם ראש העיר, משה לאון והעלו בפניו את הנושאים החשובים לסטודנטים בעיר

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה פתוחה: "שמחנו לפגוש את ראש עיריית ירושלים ואת צוות העירייה בראשותו, הייתה נכונות אמיתית לסייע ולקדם תהליכים והטבות למען אלפי הסטודנטים הירושלמים של האוניברסיטה הפתוחה שמהווים חלק נרחב מהאוכלוסייה הירושלמית"

השבוע התקיימה פגישה סטודנטיאלית בעיריית ירושלים בה אירח ראש העיר משה ליאון את ראשי אגודות הסטודנטים בעיר- יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה פתוחה יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית הדסה עומר לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת דוד ילין רן עטיה, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת הרצוג מתנאל חגואל, יו"ר מכון טל שאנאל אלמליח ויו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית נעמה פלג. בפגישה החשובה הועלו מספר נושאים הנוגעים לסטודנטים הירושלמים כגון: הרכבת הקלה בירושלים תשוב לפעול בלילות ובעיקר בסופי שבוע, נבחנה המוכנות העירונית במצבי חירום, נדברו על בחינת פריסת תשלומי הארנונה לחודשיים- כאשר כיום מדובר ב 12 חודשים, בחינת מתן ״תווי חניה סטודנטיאליים אזוריים״ לנרשמים לשני קורסים ולא ע"פ הקריטריון של 12 שעות שבועיות אקדמיות, יום הסטודנט הירושלמי בהשתתפות כל האגודות סטודנטים הירושלמיות, בהפקה משותפת עם אגודת הסטודנטים בעברית והעירייה. הצדדים יצאו מהפגישה מרוצים ומחויכים ונדברו כי ייפגשו שוב בהמשך.

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה פתוחה: "שמחנו לפגוש את ראש עיריית ירושלים ואת צוות העירייה בראשותו, הייתה נכונות אמיתית לסייע ולקדם תהליכים והטבות למען אלפי הסטודנטים הירושלמים של האוניברסיטה הפתוחה שמהווים חלק נרחב מהאוכלוסייה הירושלמית. אנחנו באגודה רוצים להודות לעיריית ירושלים על כל אגפיה ולראש העיר מר משה ליאון. נמשיך לפעול באגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה למען הסטודנטים שלנו בכל הארץ."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות