ניוזים חמיםחדשותבריאות

במהלך סעודת פורים: מתנדבי איחוד הצלה נפגשו עם האיש שהצילו

הניצול יהודה: "תודה רבה על כל המסירות של כונני איחוד הצלה להצלת חיים במסירות ובמקצועיות בזכותכם אני חי"

חובשי איחוד הצלה הוזעקו לאדון שלא חש בטוב בביתו בבית שמש. בהגיעם דווחו כי יש צורך בניידת טיפול נמרץ, במהלך הטיפול האדון התמוטט והחובשים החלו בביצוע החייאה שכללה עיסויים ומתן שוק חשמלי שלאחר מכן המטופל חזר להכרה מלאה.

במסגרת פרויקט "מציל ניצול" של מטה מתנדבים ותפעול בארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה הניצול יהודה הזמין את החובשים לסעודת פורים והודיה על שחזר לחיים. במהלך המפגש המרגש יהודה העניק למצילי חייו תעודות הוקרה.

הניצול יהודה: "תודה רבה על כל המסירות של כונני איחוד הצלה להצלת חיים במסירות ובמקצועיות בזכותכם אני חי".

בנו של הניצול אברהם ויינברג שמתנדב באיחוד הצלה הודה למתנדבים שהחזירו את אביו לחיים.

מרדכי גולדמן ויעקב יונגרייס ושלום מרמורשטיין חובשים בצוות נחשון סיפרו לו במפגש : "בזכות הזריזות והידע המקצועי שרכשנו באיחוד הצלה יכולנו לסייע לך, אנו מתרגשים לראות אותך שוב על הרגליים חי ומחלים".

מרדכי נפתלס חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון סיפר: "דיווחתי לאחור שהמטופל עובר ארוע לבבי וביקשתי סיוע של צוות טיפול נמרץ. לאחר מספר דקות המטופל התמוטט והחלנו בביצוע עיסויים והנשמות ומתן שוק חשמלי, תוך סיוע של כוננים נוספים, עד שלאחר כ 4 דקות באורח נס הוא שב להכרה מלאה.

קרדיט:;מטה מתנדבים ותפעול – אגף תפעול

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות