ניוזים חמיםחדשותירושלים

כך סיכלו השוטרים בירושלים את המשך פעילותו העבריינית של גנב כלי רכב שנהג ללבוש וֵסְט כתום בעת מעשיו

אמש, הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב האישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים

 

בתאריך 11.3 בשעות הלילה, נעצר הנאשם (56) תושב כפר עקב, במהלך פעילות סמויה נגד גנבי כלי רכב על ידי בלשי תחנת מוריה בסיוע של תצפיתני משל"ט מחוז ירושלים.
המעצר בוצע רגע לפני שעבר עם הרכב הגנוב לשטחי יו״ש וכשהוא נוהג ברכב שנגנב זמן קצר לפני כן משכונת קריית היובל בעיר, ועל גופו וֵסְט כתום שנועד לשוות לו מראה תמים לכאורה.

הנאשם נעצר סמוך למעבר ציר הטבעת, דקות ספורות לאחר שהתקבלה שיחת הטלפון מבעליו של הרכב.
גניבתו סוכלה על ידי הבלשים, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה במחוז ירושלים.
בחיפוש שערכו הבלשים בעת מעצרו, נתפסו ברשותו סכום כסף רב, המחאות וסם בכמות שאינה לשימוש עצמי.

זמן קצר לאחר מכן, הושב הרכב לידי בעליו ששמח לגלות כי סכום כסף רב שהושאר ברכב לאחר אירוע משפחתי שנחגג באותם ימים, נותר במקומו.

במסגרת חקירתו במשטרה ותוך כדי שמעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות אלו בעניינו, הצליחו חוקרי תחנת מוריה לקשור את הנאשם שנעצר למקרים נוספים של גניבות כלי רכב בעיר ירושלים.

כך למשל, בתאריך 3.3 נגנב על ידי הנאשם רכב השייך לתושבת שכונת ניות בירושלים שבתוכו חפציו האישיים של בעלה המנוח, לרבות- תשמישי קדושה, תפילין ופריטים נוספים.

בתאריך 8.3 לפנות בוקר גנב הנאשם רכב משכונת בית וגן שבדרום העיר ירושלים. בדיקה שערכה המשטרה מיד עם קבלת הדיווח על כך, ומידע שנמסר מבעליו של הרכב שהסתייע במערכת איתור, עלה כי הרכב הועבר לרמאללה שבשטחי יו"ש על ידי הנאשם, גם במקרה זה כשהוא לובש על גופו וֵסְט.

עוד באותו היום, בשעות הצהריים המוקדמות, הגיעו עם רכבם תושבי הצפון למתחם גן החיות בעיר והחנו את רכבם בסמוך. לאחר שסיימו את ביקורם, הבחינו כי רכב המשפחה בו רכושם נגנב מהמקום ודיווחו על כך למשטרה. בבדיקה שערכו חוקרי המשטרה, עלה כי גם רכב זה עבר זמן קצר לאחר המעשה אל שטחי יו"ש.

כאמור, בתאריך 11.3 הצליחו בלשי תחנת מוריה לשים קץ למעלליו של הנאשם עת נעצר נוהג ברכב שנגנב זמן קצר קודם לכך. המשטרה גיבשה תשתית ראייתית במהלך נגד הנאשם ומעצרו הוארך מעת לעת.
אתמול הגישה יחידת התביעות שבמחוז ירושלים את כתב האישום המפורט לבימ"ש כנגד הנאשם, לצד בקשה להורות על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות