ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים ניסה להתאבד בתאונה מכוונת, לאחר שביצע עבירות מין ברשת בילדות ונתפס

תושב ירושלים ביצע עבירות מין ברשת כלפי ילדות ונערות: החשוד במעשה התחזה לאחר ויצר קשר עם מספר רב של קטינות וגרם להן לשלוח לו תמונות אינטימיות. הוא נעצר על ידי המשטרה אחרי שניסה לשים קץ לחייו בתאונת דרכים עצמית מכוונת

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה מקיפה, מקצועית ורגישה בעקבות תלונה שהתקבלה במוקד 105 (המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת) בחשד כי חשוד יצר קשר פסול עם קטינה וביקש לשלוח לו תמונות מיניות שלה, דרך הרשת החברתית "טיקטוק".

חוקרי המשטרה חשפו את זהות החשוד, תושב אזור ירושלים בשנות ה-30 לחייו. תחילה נפתחה חקירה סמויה במשטרה במטרה לבסס נגדו ראיות לביצוע המעשים ולהתחקות אחר כל הילדות והנערות שנפלו קורבן למעשיו. חוקרי המשטרה אספו ממצאים וראיות שקושרים את החשוד ליצירת קשר עם מספר רב של קטינות בגילי 15-9 שמהן ביקש לשלוח לו תמונות של איבריהן האינטימיים. חלקן נענו לבקשתו בתמימות רבה.

עפ״י החשד, החשוד שהבין שהתחזק החשד כלפיו, נסע עם רכבו בגילופין וביצע תאונת דרכים עצמית מכוונת כשהתהפך עם רכבו בסמוך למחלף הראל. בהמשך התברר כי גמלה בליבו ההחלטה לשים קץ לחייו בעקבות המעשים שביצע.

לאחר טיפול רפואי שקיבל, הוא הועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה בגין שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינים והתחזות לאחר במטרה להונות.

מעצרו של החשוד הוארך לבקשת המשטרה מעת לעת. במסגרת החקירה הארוכה והמקיפה שערכו חוקרי תחנת לב הבירה, אספו החוקרים ראיות ועדויות רבות. המשטרה איתרה 9 קטינות, ילדות ונערות, שעפ״י החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד. שיטת החשוד לביצוע זממו הייתה זהה, כשאותו החשוד פנה אליהן באמצעות הרשת תוך התחזות לאחר, וביצע את העבירות המיוחסות לו. בין הממצאים שאותרו, תמונות עירום של מספר קטינות שנשלחו לחשוד על פי דרישתו, בחלק מהמקרים תוך איומים כלפיהן.

בימים האחרונים השלימו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים את החקירה וגיבשו תשתית ראייתית למעשיו החמורים. בסוף השבוע האחרון, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים, ומעצרו הוארך פעם נוספת עד לתאריך 2.4.24.

רס"מ דנה אשכנזי, ראש צוות חקירה מחלק משפחה בתחנת לב הבירה, ציינה: ״מדובר במקרה של פגיעה בנערות וילדות רבות, הצעירה שבהן בת 9 בלבד, באמצעות הרשת החברתית. אותו החשוד ניצל באכזריות את תמימותן של הצעירות בכדי להפשיט אותן, לפגוע בהן ובפרטיותן. כשהבנו את היקף הפגיעה, השיטתיות וכמות הקורבנות במקרה זה, פעלנו להפוך כל אבן ולאתר כל ראייה שתוביל למעצרו ולמיצוי הדין עמו. לצד המשך ההליך הפלילי, חשוב לי להדגיש גם את החשיבות שבדיווח למשטרה. אותו הדיווח שמנע את המשך ביצוע העבירות ופגיעה בנערות נוספות, ואפשר לנו את חשיפת החשוד ומעצרו. בנוסף יש להגביר את המודעות בקרב צעירים, ילדים ובני נוער, לאותן הסכנות ולאותם גורמים שמנסים, ולצערנו גם מצליחים, לפגוע בהם ובנפשם. חשוב שההורים יהיו מעורבים ומודעים לנעשה במרחב הוירטואלי בהקשר לילדיהם ולא רק בסביבה הפיזית. בכל מקרה אסור בשום אופן וצורה לשלוח פרטים או תמונות אינטימיות לזרים, גם במרחבי הרשת החברתית, ואסור להיענות להצעות ופיתויים בהקשר זה״.

 

בתמונה: צילום מסך של אחד מההתכתבויות של החשוד עם קורבן קטינה


 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות