ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים, בית וגן: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום' "יצאתי לחלץ באמצע תפילת שחרית כשאני עטור בטלית ותפילין, מרגש מאוד"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב תורה ועבודה, בשכונת בית וגן שבירושלים

אלי סמוטני, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע למקום. יעקב חנינה ויעקב אהרון, מתנדבי צוות מערב ירושלים, נענו לקריאה, הגיעו במהירות למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יעקב חנינה מספר: "היית באמצע תפילה. כשאני מתפלל הטלפון על שקט לגמרי חוץ מהודעות על קריאות חירום. עם קבלת הקריאה יצאתי עם הטלית והתפילין והגעתי במהירות לרכב הנעול. האמא הייתה לחוצה מאוד, בוכייה וחסרת אונים. מתברר שהתינוק ננעל לבד יחד עם מפתח הרכב והטלפון הנייד שהיו על המושב, אחרי שהילדים האחרים ירדו לגן. האמא נזכרה שיש לה קרוב משפחה מתנדב ידידים. היא ביקשה טלפון מעובר אורח ויצרה קשר עם המוקד. מדובר על רכב עם נעילת וואקום אז מיד התחלנו בפעולות לשליפת המפתח החוצה תוך כדי גשם שירד. כעבור דקה הצלחנו לשלוף את המפתח ולפתוח את הרכב. האמא נשמה לרווחה והייתה מלאה מילות תודה. מרגש אותי מאוד לחלץ ילד ועוד כשאני עטור בטלית ותפילין."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות