ניוזים חמיםחדשותירושלים

שבר את ידו של רופא שטיפל בו בשל חוסר שביעות רצונו מהטיפול ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים פתחו לאחרונה בחקירה, בעקבות מקרה אלימות חמור כלפי רופא בסניף קופת חולים שבמזרח העיר ירושלים

מחקירת המקרה עלה כי, הנאשם הגיע למרפאת קופת החולים לשם קבלת טיפול רפואי. שם תקף רופא בשל חוסר שביעות רצונו לטענתו, וגרם לשבר בידו של הרופא.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט בירושלים. היום, עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

רפ"ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם, אמר: "מיד כשהבנו את חומרת המקרה בין היתר בשל העובדה כי מדובר בתקיפה של רופא הפועל למען הצלת חיי מטופליו, נערכה חקירה יסודית. על אף החלטת בימ"ש שלום לשחררו במהלך ימי המעצר, ובשל מסוכנותו הרבה הנובעת גם מעברו, הגשנו ערר על ההחלטה. ערר זה התקבל והוחלט על ידי בימ"ש מחוזי להשאירו מאחורי סורג ובריח ולאפשר את המשך פעולות החקירה שהבשילה היום לכדי כתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל מי שינהג באלימות ובריונות, יתקוף ויאיים על עובדי ציבור ובפרט צוותים רפואיים הפועלים להצלת חיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות