ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים תקף באלימות קשה גבר מבוגר ברחוב, ללא כל סיבה. הקורבן במצב קשה

חשד: תקף אדם מבוגר ברחוב ברושלים, ללא כל סיבה וגרם לו לפגיעה קשה. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד לחקירה

 

בימים האחרונים התלונן בתחנת המשטרה אדם ודיווח כי אביו (69, ירושלים), הותקף בצורה קשה ברחוב מספר ימים קודם לתלונה שהוגשה. כתוצאה מכך הוא פונה לבית החולים, ואושפז כשמצבו קשה מאוד בשל פגיעת ראש.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי מחוז ירושלים בפעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. חוקרי המשטרה פעלו לאיסוף ממצאים וראיות, חשפו את זהות החשוד במעשה, והוצא נגדו צו מעצר בבית משפט.

אמש אותר החשוד בתקיפה (36, ירושלים). הוא נעצר במקום עבודתו בירושלים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי לפני כשבוע, הבחין החשוד שנהג ברכבו בקורבן הולך ברחוב. אז מסיבה שטרם התבררה, על פי החשד עצר החשוד את נסיעתו ניגש לעבר הקורבן המבוגר והדף אותו. כתוצאה ממעשה זה, הוטח הקורבן על הכביש ונחבל קשות. בהמשך לכך, חזר החשוד לרכבו והמשיך בנסיעה מהמקום מבלי שניסה לסייע לאיש המבוגר שהיה מוטל בעקבות מעשיו על הכביש. זמן קצר לאחר מכן הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי.

במהלך היום, יובא החשוד בפני בית משפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות, ובמטרה למצות את החקירה והדין עם החשוד במעשה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות