ניוזים חמיםחדשותירושלים

השליך קורקינט על ראשה של בת זוגו, וגרם לה לחבלה חמורה

לאחר שנעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים והחקירה הושלמה, הוגש נגדו כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית

חוקרי תחנת עוז במחוז ירושלים, השלימו את חקירת הנאשם (תושב צור באהר בשנות ה- 40 לחייו), שנעצר לפני כשבוע על ידי השוטרים, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על מקרה אלימות בתוך המשפחה.

בעקבות המקרה, שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים הוזעקו במהירות למקום. בעת שהנאשם הבחין בהם, הוא החל להשתולל, להתלהם והתנגד למעצר, עד שנעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת עוז.

מחקירת המקרה עלה כי הנאשם, תקף את את אישתו באגרופים וזרק עליה קורקינט שפגע בראשה. כתוצאה מהמקרה, האישה איבדה את הכרתה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. עוד עלה מהחקירה כי בעבר הנאשם השתולל בביתם ושבר חלון, שולחן וחפצים נוספים.

לאחר שחוקרי תחנת עוז השלימו את פעולות החקירה הנדרשות בעניינו של הנאשם וגובשה תשתית ראייתית, היום הוגש נגדו כתב האישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אלימות מכל סוג שהיא ותמשיך לפעול לטיפול מקצועי באלימות בכלל ובאלימות במשפחה בפרט, במטרה להגן על קורבנות האלימות ולהבטיח את שלומם ובטחונם האישי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות