ניוזים חמיםחדשותירושלים

תקפו באלימות את השליח שמצא מחסה בבית עסק סמוך, גנבו את רכבו וכספו והסבו נזק רב בסביבתם. שלושה חשודים תושבי אבו גוש נעצרו בגין מעשיהם ומעצרם הוארך

חוקרי תחנת הראל במחוז ירושלים יבקשו בבית המשפט להאריך פעם נוספת את מעצרם של שלושה חשודים תושבי אבו גוש בגילאי 21-17 המעורבים על פי החשד בתקיפתו האלימה של שליח ביישובם, גניבת רכבו וכספו וגרימת נזק נוסף

בתאריך 11.2 בשעות הצהריים התקבל דיווח למשטרה על אירוע אלימות חמור ביישוב אבו גוש הסמוך לירושלים, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת הראל מרחב ציון.

מחקירת המקרה עלה, כי הקורבן המשמש כשליח הגיע במסגרת עבודתו אל בית עסק במקום. באותה העת, הגיעו החשודים ברכב אף הם למקום והחלו תוקפים באלימות קשה את הקורבן תוך שגרמו חבלות של ממש בגופו, תוך בין היתר שימוש בתרסיס פלפל ומכות בראשו. בשלב זה, נמלט הקורבן אל בית עסק סמוך שם נצא מחסה והגנה מפני החשודים תוך שבעלי העסק מנע והגן בגופו על שלומו של הקורבן. בשל פעולותיו של בעל העסק לסייע לקורבן, לדבריו גרמו החשודים נזק גם לבית העסק ולרכבו.

החשודים לא אמרו נואש והחלו לחבל ברכבו של הקורבן שחנה בסמוך תוך שניפצו את שמשמותיו והסבו ברכב נזק כבד, אחד החשודים עלה למושב הנהג ברכבו של הקורבן ונמלט מהמקום. את הרכב נטש החשוד בהמשך בחורשה סמוכה ושלושת החשודים נמלטו וסריקות שערכו השוטרים בעקבותיהם, לא צלחו בשלב זה.

במסגרת חקירת המשטרה שנפתחה מיד עם קבלת הדיווח, כאמור, נודעה זהותם של החשודים ונעשו מאמצים רבים לאיתורם תוך שבנוסף נודע כי השלושה נמלטו מיד לאחר מקרה האלימות לשטחי איו"ש ושהו במשך מספר ימים ביריחו.

בתאריך 14.2 בשעות הערב, נעצרו שלושת החשודים לאחר שהגיעו אל תחנת המשטרה והועברו לחקירה בחשד לעבירות של תקיפה לשם שוד, חבלה ברכב, תקיפה בצוותא, איומים ועבירות נוספות. כבר ביום למחרת, הוארך מעצרם בבימ"ש לטובת המשך ומיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינם והיום, תבקש המשטרה להאריך את מעצרם פעם נוספת.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות האלימות השונות והפגיעה בביטחונו ושלומו של כל אדם, תוך מיצוי יכולות ואמצעים חקירתיים במטרה לאתר את המעורבים בעבירות חמורות אלו, חקירתם המקצועית תוך גיבוש ראיות והבאתם לדין בהתאם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות