בריאותירושלים

ברקע המלחמה בדרום: חמישה "בימבולנסים" נתרמו לארגון זק"א

בטקס מרגש ויוצא דופן חנכו בארגון זק"א חמישה "בימבולנסים" מתקדמים ומקצועיים שנתרמו על ידי תורמים מצרפת למען המשך הפעילות המבורכת של מאות מתנדבי זק"א העושים לילות כימים למען כבוד המת

טקס חנוכת הרכבים שישמשו למען הצלת חיים וכבוד המת נערך בסמוך לרחבת הכותל המערבי בירושלים שם השתתפו ראשי ארגון זק"א, התורמים ומתנדבים שבאו לכבד את המעמד המרגש והמיוחד.

מדובר בטקס מקדים לקראת אירוע רב רושם שייערך ביום חמישי הבא בהשתתפות אלפי מתנדבי זק"א שיתכנסו יחדיו לערב מרגש במיוחד שם הם יציינו את מלאכת הקודש הקשה שהם עסקו בה עם תחילת המלחמה ויתחזקו יחדיו להמשך העשייה המבורכת.

מנכ"ל זק"א, דובי ויסנשטרן אמר, "אני נרגש מאוד לעמוד כאן יחד איתכם ולחנוך עוד חמישה רכבים שיעסקו מסביב לשעון במשימות הקדושות שלנו. אני מודה מעומק הלב לתורמים שהם מעכשיו שותפים מלאים בכל מה שייעשה ברכבים האלה. אשריכם שאתם מחזקים אותנו בשעה קשה זו ואני תפילה ותקווה שנדע רק ימים טובים".

צילום: שניאור שיף
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות