בחירותניוזים חמיםחינוך

עובדת בבי"ס בירושלים נעצרה בחשד לגניבת תשלומי הורים בסכום של מעל מאה אלף שקל, וכן זייפה מסמכים לקבלת הטבות

המשטרה עצרה לחקירה עובדת בבית ספר בירושלים, בחשד שמעלה בתשלומי הורים לבית הספר, וזייפה מסמכים עבור הטבות אישיות שאינה זכאית להן, הכל בהיקף של מעלה ממאה אלף שקל

 

לפני כשבועיים, התקבלה תלונה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים מעיריית ירושלים, על חשד למעילה בכספים וזיוף בבית ספר בעיר. על פי התלונה שהתקבלה במשטרה לאחר שהתגלו אי סדרים בביקורת שנערכה מטעם העירייה בבית הספר, עובד בית הספר מעלה בתשלומי ההורים לבית הספר. בנוסף על פי החשד זייפה מסמכים אודות מצבה ומצב משפחתה, בכדי לקבל במרמה הטבות שונות שאינה זכאית להן.

בעקבות התלונה, נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה של משטרת מחוז ירושלים. בשבועיים האחרונים, אספו חוקרי המשטרה ממצעים וראיות לצד מגוון פעולות חקירה שבוצעו, חיזקו את החשדות נגדה, והצביעו על היקף המעילה והמרמה – למעלה ממאה אלף שקל.

אתמול עברה החקירה המשטרתית לשלב הגלוי. בלשי ימ״ר ירושלים עצרו את החשודה (תושבת ירושלים) בביתה. החשודה נלקחה לחקירה ביחידת ההונאה במחוז ירושלים בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, זיוף והלבנת הון.

אתמול הוארך מעצרה בבית משפט השלום בירושלים בשישה ימים, עד לתאריך 14.4.
החקירה נמשכת.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות