ניוזים חמיםחדשותירושלים

שוטרי מחוז ירושלים עצרו שני חשודים בחשד לשורה של עבירות פליליות שביצעו בירושלים בהן: עבירות מין, תקיפת שוטרים, גניבה ועבירות נוספות

שני חשודים תושבי ירושלים ות"א, נעצרו על ידי שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים לאחר שהשניים ביצעו מסע עבירות פליליות במרכז העיר

גם לאחר מעצרם, המשיכו במעלליהם כשתקפו שוטרים וגרמו בכך שבר בידה של חוקרת המשטרה. הבוקר, הובאו החשודים בפני בימ"ש שנעתר לבקשת נציג המשטרה והורה על הארכת מעצרם.

התקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים על השניים שהגיעו לבית עסק במרכז העיר. לאחר שסורבה כניסתם למקום, תקפו את העובדת ועל פי החשד אחד מהחשודים תקף אותה מינית וביצע בגופה מעשה מגונה.
לאחר מכן נמלטו מהמקום. בעקבות דיווח זה, הגיעו למקום שוטרי תחנת לב הבירה שפתחו בסריקות אחר החשודים.

תוך כדי פעילות המשטרה לאיתורם, התקבל דיווח נוסף על מקרה גניבה בבית עסק לממכר מזון ושוטרים שהוזעקו למקום הבחינו בקטטה בין מספר מעורבים. בעוד השוטרים מתחקרים את המקרה, החלו שני החשודים בבריחה כשבקבוק שתייה שנגנב מבית העסק בידם. השוטרים יחד עם עדים למקרה, רדפו אחר החשודים שנתפסו.

במסגרת חקירת ראשונית של נסיבות המקרה במקום, עלה כי החשודים הגיעו זמן קצר קודם לכך לבית העסק שם איימו ותקפו את המוכר וגנבו את בקבוק השתייה. כמו כן, הבחינו השוטרים כי תיאורם של שני החשודים מהאירוע הקודם, (תקיפתה המינית והמעשים המגונים כלפי העובדת), זהה לחשודים באירוע זה. במהלך טיפול השוטרים, המשיכו החשודים במעשיהם הפלילים כשאחד החשודים ירק לעבר עובד החנות ולעבר השוטר וניסה להימלט ללא הצלחה.

בנוסף לכל המעשים הפליליים הללו, בחיפוש שערכו השוטרים על השניים, אותר חומר חשוד כסם ברשותם, ובכליו של אחד החשודים נתפסו שני סכינים.
החשודים הועברו לחקירה במשטרה בחשד למעשה מגונה, הטרדה מינית, איומים, גניבה, תקיפה, החזקת סכין שלא כדין, תקיפת שוטרים ועוד. גם בתחנת המשטרה המשיכו החשודים במעלליהם תוך שאחד החשודים ירק פעם נוספת על אחד השוטרים ולאחר מכן הטריד מינית שוטרת בהערה גסה שאמר לה, ולאחר מכן הפשיל את מכנסיו והחל מענג עצמו. בחקירתו של אחד החשודים, ירק על השוטרים שנכחו בחדר, התפרע וגרם נזק לקיר חדר החקירות, העיף את המחשב של החוקרים מהשולחן והמשיך להתפרע תוך שהשוטרים מנסים להשתלט עליו וכתוצאה מכך גרם לחבלה בידה של החוקרת.

בסיום חקירתם, השניים נכלאו ובמהלך היום הובאו בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם ב-4 ימים נוספים, עד לתאריך 13.3.24, לטובת המשך הפעולות הנדרשות ומיצוי חקירתם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות