ניוזים חמיםחדשות

פעוטה כבת שנתיים מביתר עילית במצב קשה, לאחר שנשכחה ברכב במשך שעות ארוכות

פעוטה כבת שנתיים מביתר עילית הובהלה להדסה עין כרם במצב קשה, מחוסרת הכרה, לאחר שנשכחה במשך שעות ברכב הוריה

בשעה 11:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תינוקת שהוצאה מרכב סגור לאחר ששהה בו מספר שעות בביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה במצב קשה.

פראמדיק מד"א אחיעד גוהריאן וחובש רפואת חירום מרדכי קרליץ סיפרו: "הגענו למקום וראינו ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה עם סימני מכת חום. סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך בתוך הרכב הסגור. היא הייתה חמה מאוד למגע, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן נוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה."

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לנהגים המסיעים ילדים, במיוחד בימי החופשה ובימים אלו בהם הטמפרטורות מזנקות מעלה, לעשות ככל שניתן, לסרוק את הרכב בסיום הנסיעה ולמנוע מצב של שכיחת ילדים ברכב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות