ניוזים חמיםחדשותירושלים

תקף נהג אוטובוס בשכונת נווה יעקב בירושלים ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, פתחו בחקירה לפני כשבוע בעקבות אלימות כלפי נהג אוטובוס באזור שכונת נווה יעקב בירושלים. כתוצאה ממעשה האלימות נהג האוטובוס נפצע באורח קל ונזקק לטיפול רפואי

כוחות משטרה של תחנת שפט במחוז ירושלים הוזעקו למקום, ובצעו סריקות אחר חשודים במעשה ונפתחה חקירה בתחנת שפט.

חוקרי תחנת שפט הצליחו להתחקות אחר החשוד במעשה והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה במשטרה.

על פי החשד, בעקבות ויכוח שהתגלע בין נהג האוטובוס לחשוד, בשלב מסויים החל החשוד להתהלם ודחף את המחיצה המפרידה בין הנהג לנוסעים על נהג האוטובוס ונמלט מהמקום.
כתוצאה מכך, הנהג נחבל בראשו ונזקק לטיפול רפואי.

החשוד (17, תושב צפון ירושלים) נעצר על ידי השוטרים. היום הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, ומעצרו הוארך עד לתאריך 28.3 לטובת מיצוי החקירה.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה מעשי בריונות ואלימות במרחב הציבורי, בפרט אלימות המופנית כלפי משרתי ציבור ונהגי אוטובוסים וממקדת את פעילותה בנושא זה. רק לפני כחודש, בתאריך 26.2 נערך כנס ראשון מסוגו בסימן- "מניעת אלימות בתחבורה הציבורית" בהובלת מרחב ציון במחוז ירושלים, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וארגון "כוח לעובדים". הכנס עסק בנושא, מניעת אלימות בתחבורה הציבורית, במטרה להגביר את תחושת הביטחון של הנהגים לצד הבנת הליכים ותיאום ציפיות בין הגורמים השותפים.

נמשיך לפעול נגד אלימות בכבישים, וכנגד פורעי חוק אלימים התוקפים נהגי אוטובוסים שנותנים שירות לציבור הנוסעים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות