מחזקים את העורף: מתנדבי ידידים מסניף צפת לקחו חלק בתרגיל הגשת סיוע ראשוני בשעת חירום של פיקוד העורף

במקביל ללחימה בדרום ובצפון, קיים פיקוד העורף תרגיל סע"ר (סיוע־עצמי־ראשוני). במסגרת הפעילות לשעת חירום בידידים, לקחו חלק בתרגיל גם מתנדבי ידידים מסניף צפת שהוכשרו לכך בעבר

מטרת התרגיל הינו הדמיית אירוע חירום המצריך התמודדות אקטיבית, בין השאר בעת רעידת־אדמה או פגיעת טילים, עם תחילת האירוע ועד להגעת כוחות כב״ה, פיקוד־העורף ואנשי רפואה דחופה. התרגיל ממחיש פעילות בזירות אסון מורכבות, סיוע חילוץ ממבנים שקרסו, כיבוי אש, הגשת עזרה ראשונה, מודיעין אוכלוסייה ועוד.

קורסי הסע"ר אותו עוברים מתנדבי ומתנדבות ידידים מעת לעת, הוא פרי שיתוף פעולה של הארגון עם כלל הגופים המקומיים ברחבי הארץ, תוך ניצול של כוח האדם והרחבת מעגל המחלצים ומעניקי הסיוע בזמן חירום.

אריה ניסילביץ, מנהל סניף צפת:
"כבוד גדול וחשיבות עצומה לקחת חלק בתרגיל שכזה יחד עם סגני צביקי גליקסברג, אנו מרגישים את איתנות העורף ואת החוסן הישראלי לכל אורך הלחימה. המתנדבים שלנו לא מסתפקים בסיוע שגרתי בדרכים, אלא נכונים להגיש סיוע גם באירועי חירום – שחלילה לא יהיו. קיום קורסי ההכשרה וההשתתפות בתרגילי החירום הם חלק מהחלטה אסטרטגית של מנהלי הארגון לפיה מתנדבי ידידים ייטלו חלק בהגשת עזרה באירועים לא שגרתיים המחייבים מענה מיידי טרם הגעת כוחות נוספים לזירה".

ידידים
ידידים
ידידים
ידידים
ידידים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות