טירת הכרמל: שני פעוטות ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום, "בעזרת מתנדבים נוספים פתחנו את הרכב על אף נעילתו המורכבת"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן ארבע ואחיו כבן שנתיים שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם ברחוב ויצמן בטירת הכרמל

מוקדן ידידים, יעקב ספיאשוילי שענה לשיחה, הזעיק את המתנדבים. ישראל הוסגון, עוזי חבושה, יאיר יפרח ושי מנעולים, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם ובשיתוף פעולה מלא חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל מספר: "תוך כדי ארוחת בוקר עם אשתי שתחיה, שמעתי את צליל קבוצת החירום. יצאתי מיידית למקום וחברתי שם למתנדבים הנוספים. מדובר ברכב עם נעילה מורכבת והתקשנו בפתיחתו. בעזרתו של שי מנעולים שהגיע אף הוא, הצלחנו לאחר דקות ספורות להתגבר על הנעילה ולחלץ את הילדים. תחושה טובה לסייע בפתחו של יום".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות