סקר מאגר מוחות: יונה יהב זוכה ל-60% בקרב בעלי הדעה

בסקר שנערך עוד בטרם פורסמו הצהרות התמיכה של סיעות המועצה ביהב, זוכה יהב ל-47% מהקולות בקרב כלל המדגם לעומת 31% בלבד לעציוני. יהב: "חיפה צריכה מנהיג מנוסה ואחראי. אנחנו צריכים ניצחון גדול בכדי להתחיל תיקון גדול. קורא לכולם לצאת ולהצביע"

סקר של מכון מאגר מוחות קובע כי יונה יהב צפוי לשוב לתפקיד ראש העיר חיפה בתום סיבוב הבחירות השני שייערך ב 10.3.

על פי הסקר שנערך בקרב 522 בעלי זכות בחירה בחיפה, עולה כי יהב זוכה ל 60% מהקולות בקרב בעלי הדעה. בקרב כלל המדגם יהב זוכה ל-47% מהקולות לעומת 31% בלבד לעציוני.

הסקר נערך ב 28-29.2 , עוד לפני שפורסמו ההסכמים והצהרות התמיכה ביהב של סיעות "הירוקים – כחול לבן", "חיפה בשבילנו – חוזה חדש", "אכפת לי מתושבי חיפה", "יש עתיד – צעירי חיפה", ואני חי פה" וסיעת הגימלאים. ההערכה בסביבתו של יהב היא כי גל התמיכה הרחב ביהב צפוי להגדיל עוד יותר את הפער והתמיכה לה הוא זוכה לקראת הבחירות.

יהב: "תושבי חיפה מבינים כי בעת הזאת עירנו צריכה מנהיג מנוסה ואחראי. אני קורא לכולם לצאת ולהצביע בעד עתידה הליברלי של חיפה, ביתם החופשי והדמוקרטי של חמש דתות ומגוון קהילות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות