חשיפה: אלו הדרישות שביקשה חברת "קיטו מרום" מסייעות שאמורות לעבוד בקייטנות עיריית חיפה: "ניסיון-אפס. יתרון". ועוד על מה שמתרחש בקייטנות

מחברת "קיטו מרום" נמסר בתגובה לגבי המודעה של אפס ניסיון לסייעות: "הודעה זו פורסמה על ידי עובדת שכבר לא עובדת בחברת קיטו מרום, בין השאר בגלל טעות זאת. החברה פנתה וגייסה ככל יכולתה את גננות וסייעות האם בגנים וכן את צוותי הצהרונים ועובדות משלימות. בנוסף קיימה שני כנסי הכשרה בהשתתפות עיריית חיפה ומשרד החינוך ועושה כל שביכולתה לגייס כח אדם איכותי.

לצערנו, ישנם גורמים בעלי אינטרסים פוליטיים המבקשים מתחילת הפעילות לעשות כל שלאל ידם להכשלת הפעילות ו"ממליצים" לעובדות המערכת לא לעבוד בקייטנות. אנו קוראים להם לחדול ולשתף פעולה בהצלחת הקייטנות למען ילדי גני הילדים בחיפה ולשלוות ההורים".

לגבי מה שמתרחש בגנים כמו "גן ברוש" במהלך הקייטנות:  "את המחזור הראשון בגן ברוש ניהלו אביבית ואריאלה. אביבית ביקשה לא לעבוד במחזור ב עקב חופשה בחול ואריאלה גם כן ביקשה לצאת לחופש.

במחזור ב' גויס בגן ברוש צוות חדש שעבר ראיון טלפוני, פגישה אישית וכנס השתלמות בשיתוף עיריית חיפה. למעט החלפה פרטנית של יום אחד אשר ידועה מראש. הצוות למחזור ב' הינו קבוע הן מבחינת גן הבוקר והן מבחינת גן הצהריים. אל פתח דלתנו לא הגיעו במהלך המחזור הראשון פניות מגן ברוש. וככל שנקבל אחת כזו נטפל בה בשמחה וברצון. אנחנו חוזרים ומזכירים ישנו מוקד ייעודי של עיריית חיפה שמוסמך לטפל בבעיות שוטפות לתכנית הקיץ של 2019".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות