המשטרה חוקרת חשד לאלימות נגד פעוטה בת 3 בגן ויצ"ו בקריית מוצקין. סייעת לשעבר: "זו הסיבה שעזבתי. התרעתי על הסייעת שמפעילה אלימות, הפיקוח יודע ולא עשו דבר"

רונית הקליטה את השיחה עם אותה מטפלת ותיקה שעבדה בויצ"ו קריית מוצקין ובשיחה נשמעת המטפלת לשעבר מספרת: "זה לא משהו חדש. זו אחת הסיבות שעזבתי. כולם יודעים, כל הבנות יודעות והמפקחת יודעת. כולם יודעים, וזה לא פעם ראשונה שההורים ראו סימנים על ילדים".

האמא רונית עזרן: "החלטתי לגשת למשטרה והגשתי תלונה במשטרה. אני לא מאמינה שזה קרה בויצ"ו שאמור להיות שם נהלים וחוקים".

תגובת ויצ"ו: "מבירור מעמיק שנעשה, בכתבה ששודרה אתמול בתכנית 'הכל כלול', הוצגה לצערינו תמונה לא מדויקת שאינה משקפת את המציאות. מערכת התכנית קיבלה את כל המידע וההוכחות לכך.

יחד עם זאת נדגיש שכל דיווח זוכה ויזכה לטיפול מיידי ואחראי, בהתאם לנהלים וכפוף לחוק. 
באופן גורף אנחנו מפעילים מדיניות מחמירה כלפי כל התנהגות שאינה הולמת ושום אמצעי לא יחסך, כדי להמשיך ולהבטיח את הטיפול הטוב והבטוח ביותר לפעוטות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות