הליכוד בחיפה מחזירה לקליש: "מבחינתך ומבחינת הפטרון שלך גבאי זה בסדר שיהיו בקואליציה נציגי טרור. אין ספק שהבאת לעיר רוח חד"שה"

"לא יכול להיות שבעיר חיפה אדם שמחזיק בדעות קיצוניות (שאינו מוכן לחזור מהן!) יכהן בתפקידים עירוניים בכירים כגון יו"ר 'בית הגפן' עם תקציבי עתק או בוועדת התרבות. לא ניתן לזעתרא ושותפיו להחזיר תקציבים להצגות תומכות טרור בתיאטרון אל מידאן שאנחנו פעלנו להסיר. את הביזיון הזה נעצור!

לחברנו במועצה, אל תתנו יד למינוי שהירה שלבי, מספר 2 ברשימת חד"ש לתפקיד סגן ראש עיר בפרט וכל תפקיד ציבורי אחר. גם היא, שהביעה תמיכה פומבית בטרור העזתי בזמן שעם ישראל קבר את בניו במבצע 'צוק איתן', לא ראויה להחזיק בשום תפקיד. 

הניסיון להאשים את הליכוד בכך שבחרת להכניס את חד"ש לקואליציה לא פחות מעלוב והציבור גם לא מאמין לזה. עוד רגע תאשימי את הליכוד גם בחוסר ההצלחה שלך למנות מנכ״ל עירייה או בפסילה שלך רגע לפני הבחירות. באותה מידה יכולת להכניס את הירוקים למשל.  חבל שאת רק מחפשת להטיל את הרפש עלינו. ללא ספק הבאת רוח חד"שה לעיר.

אנו מצפים מחברי המועצה להצביע נגד מינויה הצפוי של במספר 2 בחד״ש ויתרה מכך, למנוע את כניסת חד"ש לקואליציה. אפשר ורצוי להסתדר בלעדיהם. נסו רק לדמיין את נציגי חד"ש האלה בחמל מלחמה מול החיזבאללה. הבטן שלנו מתהפכת רק מהמחשבה על כך ומה הם עלולים לעשות עם המידע שיחשפו אליו.

הליכוד יישב בגאון באופוזיציה ויילחם למען העיר חיפה ולמען תושבי חיפה, יהודים וערבים כאחד. לא ניתן לאף אחד לפגוע בעיר שלנו. חיפה נפגעה מספיק בשבוע האחרון בגלל התנהלות לא אחראית ומנותקת מהציבור של ראש העיר החד"שה שלנו".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות